ponedeljek, 12. november 2018

DA ME NE BO ZEBLO + 9.naloga

1.

Kvačkana deka s sestavljenim  babičinim vzorcem meri 1,50m x 1,50m ...podložila  sem jo  flisom....topla...zelo.

Ker pa mi je ostalo (kot vedno) še nekaj te volne, sem jo uporabila še na voščilnici ....

2. Za stranske luknje, kot pomoč pri nadaljnjem vezenju sem uporabila  Tinine šablone iz stare, mislim da iz prve serije (v trgovini jih ne najdem več, zato linka ne bo)...nato pa z diamantnim vbodom (2x križec) naredila vzorček.... Še ena 9. naloga, v kateri sem tokrat uporabila vrvico in 3D efekt je zagotovljen.


 
Izzivi:
1. MŠPU - 9. naloga
2. galerija november 2018 "Najlepši par" (šablona napis, venček, krogci-pikice, pentlja, zvonček)
 
3. Pa še razigrani slončki za našo najmlajšo ustvarjalko Mijo....
 
 
Hvala za vaš obisk. 
-----------------------------------------------------------------------------------------
 
NALOGE MŠPU - 6. sezona 2018

1. naloga - 3D voščilnica (Tina) ❤️❤️
2. naloga - povezana zunanjost in notranjost (Vladka) ❤️
3. naloga -  voščilnica s posebnim odpiranjem (Tina) ❤️
4. naloga - zvezda tresočka (Tina) ❤️
5. naloga  - preprostejša tresoča zvezda (Tina)❤️
6. naloga - zvezde (Vladka)❤️
7. naloga - knjižno kazalo + darilna voščilnica (Tina) ❤️
8. naloga - osrednji motiv v krogu (Vladka) ❤️
9. naloga - 3D učinek z mos gumo in lepilnim trakom, vrvica (Tina)❤️❤️
10. naloga - božični obeski (Vladka )
 

 
 

7 komentarjev:

  1. Čudovita dekca, da ne izgublam besed o uporabi volne na voščilnici in tvojih križkih. Slonček in zajček sta fenomenalna :-D . Se že meni o pirhih in komaj čaka kdaj bove mušter uporabele ;-) . Hvala ker si moji mali polepšala rojstni dan!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, križkanje še na voščilnici. Tebi pa res gre vse od rok.
    In zdaj razumem tvoj komentar pri meni ;) To leto bi imela Mija res leto slončkov ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ob takšni dekici te res ne bo zeblo. Ne samo to, da je topla, tudi na oko je enkratna. Dobro si se znašla s preostankom volne in naredila toplo voščilnico. Vmes pa si še pomislila na Mijo in jo razveselila z ljubko voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno dekico si izdelala, pa še križkala si na voščilnici in uspela si razveseliti Mijo. Jaz komaj sledim tvojim objavam in res se sprašujem kako ti vse uspe, meni žal ne. Lep dan.

    OdgovoriIzbriši
  5. Si pa res iznajdljiva, da si uporabila volno tako za deko kot na voščilnici. Dobro opravljeno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse super, samo da je toplo, tako ali drugače. Ali pod dekico ali pri srčku.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca, me nekaj časa ni bilo naokrog, pa vidim, da si še vedno ali pa še bolj turbo ustvarjalna! Dekica pa pri meni zmaguje - čuuudovita, vse po vrsti zelo lepo, res, dekica pa srček.

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...