nedelja, 25. november 2018

12.naloga

Naloge sem malo preskočila...enajsta mi ne gre in ne gre....ko pri meni zadiši po čokoladi, me mavrica sploh ne gane. Kako vse skupaj nastaja si lahko ogledate pri Tini .


 Kinder čokoladica je malo manjša  od velikega kroga, vendar ni moteče...sem pa poizkusila tudi z manjšimi krogi,  pa ne pride tako dobro, ker potem krog sploh ni podoben  torbici.

Izzivi:
1. MŠPU - 12.naloga - podarimo drobno pozornost
2. galerija november 2018 (šablona krog, mini darilca, zvezdica in lunca za ročaj)

Lep teden vam želim.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
1. naloga - 3D voščilnica (Tina) ❤️❤️
2. naloga - povezana zunanjost in notranjost (Vladka) ❤️
3. naloga -  voščilnica s posebnim odpiranjem (Tina) ❤️
4. naloga - zvezda tresočka (Tina) ❤️
5. naloga  - preprostejša tresoča zvezda (Tina)❤️
6. naloga - zvezde (Vladka)❤️
7. naloga - knjižno kazalo + darilna voščilnica (Tina) ❤️
8. naloga - osrednji motiv v krogu (Vladka) ❤️
9. naloga - 3D učinek z mos gumo in lepilnim trakom, vrvica (Tina )❤️ ❤️
10.naloga - božični okrasek (Vladka )❤️
11. naloga - knjižno kazalo na voščilnici ali mavrica (Tina )
12. naloga - dekorirane sladke pozornosti (Tina )❤️

6 komentarjev:

  1. iii kako cart torbico si naredila :). Sedaj si mi pa naredila skomine po čokoladi... :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvezdica tako igrivo gleda. Mislim, da je čokolado že pojedla, ko je ni videt. 🤣 Pridna si z nalogami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaradi mene bi tale torbica lahko bila celo prazna, ker je tako lepa. :-) Krasen nasmešek si "narisala" zveydici. Po moje napreduješ v naslednji letnik brez popravnih izpitov. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si to naredila. Zvezdica se tako prikupno smehlja...

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...