sreda, 25. september 2019

SVEČKA ZA 5 IN 1 LETO!!!

 Ej, ej....to sem jaz....tista, ki je včasih objavljala 5x na dan...gobec vrtela v eno.....Zadnje čase pa....nič od nje....Po dolgih 3-h mesecih res ne vem, kje bi začela...Dve naši mali praznujeta v avgustu ...tole pa ne bo več držalo...to je star podatek!!!!...od 23.avgusta so že 3 avgustovske babnice, ki praznujejo...imamo eno "novo"...Tajo....zdaj ima že 1 mesec (babi je res ažurna kot strela!!!)...

 

Zari za 5 let....junijski dolg


 


 Za Lijo, ki se je rodila "včeraj" in piha že 1. svečko je nastala knjigica....
 



Ema...je pa s 5-imi svečkami že "velika"!!!!!



 
A naj še kaj dodam....živa, zdrava...utrujena (od česa ne vem...baje da v teh letih "tako pride"!!!)....počasih se bom upam vrnila v stare tirnice...začetek je že dober....
En prav lep pozdravček vsem...
 
 

13 komentarjev:

  1. joj, kako sem pa jaz tebe pogrešala in ti že parkrat skoraj napisala mail, če je vse ok ....
    super, da si zopet z nami - itak, vse nas matra cajt, ampak četudi nisi objavljala, pa vidim, da si bila produktivna kot vedno! kakšne stvaritve, taaako cart in čestitke za novo vnukico, iiii :))

    OdgovoriIzbriši
  2. To pa je res nekaj cisto norega, da tebe tako dolgo ni na sceni. Samo, da si OK. Cestitke vsem puncam in tudi tebi za novo vnukinjo.

    OdgovoriIzbriši
  3. wrlo krasno!
    sviđa mi se ova kutija ćestitka jako!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošla nazaj. Seveda bila pogrešana, punce pa rastejo.
    5 let? Se mi zdi, da se je "včeraj" rodila. No, zdaj so že 4 punce in en fant, če me spomin ne vara ;)
    Babi, lepo jih razvajaš.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, kako sem te vesela!!!! Čestitke za novo punco v družini in poklon za vse krasne izdelke!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj ne morem verjeti - od kdaj sem Unknown?! Sem se pozabila podpisati in popravljam, da boš vedela, da sem te vesela nazaj, jaz, Majda

      Izbriši
  6. Samo da si nazaj, pa saj poletni čas je namenjen temu, da se človek malce odklopi. Čestitke za vse rojstne dni mali deklicam in dobrodošla nova članica :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Bravo "stara"😉-saj jaz to lohk tko rečem-a ne?😀
    Lepo, da si se spet pognala v ta papirčkast svet, bila si pogrešana. No sedaj, ko vidim, da si vsaj doma vse oddelala in to lepo, pa le z andahtjo začni, tolk da se preveč ne zmatraš. Super si ustvarjala in se kmalu vidimo, takrat pa kaj več😄. Pozdravček in objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca, sedaj bi te pa najraje stisnila v objem. :-)Prav pogrešala sem tvoje objave in vse, kar sodi zraven. Hvala za posodobitev podatkov o tvojih vnučkih. Hitro vam gre. :-) Voščilnice so vse po vrsti čudovito pisano punčkaste. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ooo, Mojca, kako lepo te je videti nazaj. Čestitke za novo vnučko.
    Krasno si ustvarjala. Same lepotičke so nastale.

    OdgovoriIzbriši
  10. ooo Mojca je z dopusta .-)))))))
    Lepo si ustvarjala in seveda čestitke, čestitke, ... in čestitke tudi tebi Babi!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito si ustvarjala za druge.
    Vse najboljše za minuli rojstni dan včeraj!
    Pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  12. Dobrodošla nazaj. Čestitke babi! Zelo lepo si ustvarjala za svoje vnučke.
    Pridna kot vedno ♥

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...