sobota, 26. oktober 2019

VSE ZA DOBER NAMEN

Najprej iskrena HVALA vsem, ki ste se spomnile, da sem leto starejša...



Ker imam "tehnične težave" (še vedno...ampak upam, da bodo razrešene še letos...Valentina me bo baje odrešila teh računalniških muk:-))..... sem se lotila dobrodelnih projektov, ki potekajo tudi izven naših meja..... Udruga Ozana se je lotila pomoči zagrebškim brezdomcem....iz kvadratkov 20x20 cm jim bo sešila deke....

Mojih prvih 50 komadov je že na poti k njim:




/delala pa sem po temle muštru/
 
Vse dobro in lep prihajajoč teden vam želim.
 
 

 

5 komentarjev:

  1. Ooo, kako lepo. To bodo prekrasne deke, tudi sama se je ne bi branila ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Plemenit namen in dejanje. ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Me po 50-tem se razumamo, kajne? Nič se ne bom oproščala, moja voščilnica bo prišla enkrat kar tako, da ti polepša dan. Tvoje kvačkanje me je vedno navduševalo, ma to bodo lepe dek ce. Vse dobro tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...