četrtek, 19. december 2019

MAVRIČNE TORBICE

Nekaj mi je pa le uspelo naredit iz papirja...Božična zvezda...ta je tista, ki mi je letos ukradla srce...



 


 
Pa lep večer želim ....

8 komentarjev:

  1. Mojca tole je neverjetna kolekcija... Božična zvezda ti je z razlogom ukradla srce, ker je originalna :). Prav pogrešam tvoje objave!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne mavrične torbice si izdelala. Božična zvezda je res čudovita. Sploh nisem dvomila o tvojem miganju med papirčki. :-) Te pa pogrešam na blogu.

    OdgovoriIzbriši
  3. O Mojca, dobrodošla nazaj!
    Mojca, a je to nova kolekcija torbic 2020! Zelo lepo si sestavila barvne kombinacije. Všečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastične že torbice same po sebi, pa še s tako krasno božično zvezdo si jih okrasila. Zelo všečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite torbice in dobrodošla nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  6. To je nova? Mislim na božično zvezdo :) Vsekakor je krasna in lepo si z njimi polepšala že tako čudovite torbice.

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...