torek, 7. januar 2020

SREČNO....

in vse dobro v tem letu ...moje želje zase pa ... samo še to...čim več objav, komentarjev in seveda izdelkov....da bi se vrnila v tiste moje  zlate  ustvarjalno bogate čase....res sem vas pogrešala...!!!!

Joj, se počutim kot pri prvi objavi...

Začetek leta je bilo presrečno tudi za našo "šefico" in mamo projekta hobotnica za nedonošenčke. Pred parimi dnevi je postala prvič mamica...Tjaši čestitke, tamiceni pa ena mala pozornost iz moje strani....






 
En lep dan vam želim....

Izzivi:
1. Vesela hiška - 2.izziv - Nekdo se je pravkar rodil 

2. "Najlepši par" - galerija januar 2020 (šablone kvadratki, izrez čestitke,marjetica,  štampiljka baloni)

JEEEEEEEEE....Tole je pa bojni krik, ki sem ga spustila, ko mi je končno le uspela prijava na ta presneti InLinkz..kako??? Nimam pojma ampak evo....NAŠA se je vrnila....

16 komentarjev:

  1. oooo Mojca, najprej vračam bojni krik - JEEEEEEEEEEEEEEE Mojca je nazajjjj :) :) :)!!!!! V glavnem, lepo te je brati in upam da nas boš letos zopet navduševala z objavami in komentarji. Čudovita škatlica za novorojenko, tvoje allstarke so pa itaq legendarne :). Srečno, predvsem pa zdravo 2020 še virtualno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo Mojca, za vse kar je bilo narejenega preteklem letu, od hobotnic do vsega živega :). Za letos pa..... čim več objav in skupnega druženja. Škatlica je prav luštna in nežna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super Mojca ! Saj veš, da smo vse vesele tvoje vrnitve na ustvarjalno sceno. Po pravici povedano, smo te prav pogrešale. Škatlica, vsi dodatki so krasni in kvačkane Alistarke so fantastične! Le pridno naprej... Objem

    OdgovoriIzbriši
  4. No vidiš, da tale žaba ni noben bav-bav. :-) Čudovito škatlico presenečenja si izdelala. "Alstarke" za dojenčico so zakon! Prav vesela sem, da si spet z nami in še bolj vesela, da si s svojo "krstno" objavo po dolgi pavzi okrasila galerijo Vesele hiške.
    Objem, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo da si nazaj, Mojca. Čudovita pozornost za dobrodošlico mali princeski, kot vedno... Čudovita škatlica in allstarke.
    Vesela sem, da si nas obiskala v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  6. Glavno, da je "naša" nazaj in se je tako ponovno rodila :) Super Mojca in sem vesela tvoje zaobljube, da boš več objavljala. Pogrešam tvoje besede in seveda vse, kar nam pokažeš.
    Čudovita dobrodošlica za novorojenko.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jeee, Mojca je nazaj. Sem te že res pogrešala in končno si tu. S krasno škatlico si pospremila novorojenko in vsi dodatki so super, da ne govorim o olstarkah, zakon so. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Opa. Bravo naša. Pogrešali smo tebe in tvoje objave. Zdaj pa le pogumno naprej. Se že veselim tvojih pogruntavščin.

    OdgovoriIzbriši
  9. Mojcaaaaaaa....bojne krike spuščam tudi jaz!!!! Juhej, juhej!!!! Prosim spomni se, kako si to naredila, da bo tudi v prihodnje uspelo ;-)))). Darilce je pa krasno in škatlica tudi.

    OdgovoriIzbriši
  10. Sem te tudi sama pogrešala in seveda tvoje super objave. Krasno škatlico si naredila, tvoje kvačkanje pa je itak za kapo dol dat. Vse dobro v letu 2020.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ooo gospa Božičkova pa si se vrnila! Juhuhuuu! In ni blo treba mene, da ti pokažem tisto zeleno žabo! :D Pridem pa letos vseeno naokrog :D Veš, sem te tudi sama pogrešala, pa čeprav sem tudi sama lansko leto bolj spala in dremala na blogu... Ampak upam, da se tudi sama držim, pa ne vseh obljub, ker mi jih nikoli ni uspe uresničit, ampak izzivov in želja. :) Ljubka škatlica za novorojenko je nastala. All starke pa so svetovne!

    OdgovoriIzbriši
  12. ooo draga Mojca, kako lepo te je spet brati ... Naj res bo srečno to novo leto, kajne :-))
    Zelo lepo škatlico si naredila, še lepši pa so copatki v njej!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lepo te je brati draga Mojca, tudi sama sem te pogrešala tu gori :-)
    Tvoja dobrodošlica s tvojimi Allstarkami pa tako zelo carska, resnično nekaj posebnega.
    Hvala, ker se igraš z nami v Veseli hiški, upam, da ti bo (glede na tvoje želje) uspelo sodelovati skozi vse leto - le enkrat na mesec ;-)
    Ti pošiljam en velik objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako krasno darilo novorojenki.Zelo lepo škatlico si sestaila. Allstarke so pa taako ali tako zakon. Hvala za obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši
  15. Dobrodošla nazaj Mojca, sem tudi jaz vesela tvoje vrnitve, tvoje objave so res manjkale. Želim ti vse dobro v novem letu in čim manj zapletov, da boš imela čas za ustvarjanje ter pisanje bloga!!!
    Naredila si prečudovito dobrodošlico novorojenki, škatlica z Allstarkami je zakon!

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...