sreda, 13. maj 2020

METULJI TER OKROGLO

Embosirna srajčka vijugaste pikice, ozadje je narejeno z distresi + voda, Tinini metulji pa so narejeni v 4-ih plaste in siquenčki kot sled....

Izdelek gre v:
1. Craft-alnico - *260.izziv - metulj
2. ArtMBR maj-barve sivke
3. galerija maj 2020 "Najlepši par" (benerček, voščilo in metulji)

 
Pri drugi pa sem se igrala s tremi plastmi lilij....rožice so pa itak ena sama lepa glasba....in gre v Veselo hiško - naj cveti...

čao

12 komentarjev:

  1. Krasno si ustvarjala, prav lepo si izdelala ples metuljev. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, kako mi je všeč vsa bleščavost pri metuljčkih...in krasne barve in cvetje pri okrogli voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, z lepimi željami tudi tebi in naj bo maj cvwetoč, kot tvoje voščilnice. Krasne ! Hvala za obisk v Veseli hiški, Veana R.

    OdgovoriIzbriši
  4. Spet si se fantastično poigrala z barvami in paprički. Metulji tako lepo rišejo sledi, rožice pa so zadišale do mene ;).

    OdgovoriIzbriši
  5. I, kako lep ples metuljev. In krasen šopek lilij. Super si ustvarjala. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke za super voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita metuljčasta voščilnica je nastala. Hvala, ker si se nam pridružila pri CRAFT-alnici, kjer maja gostujem jaz kot mesečna gostja.

    OdgovoriIzbriši
  8. u kako lepi metulji...in lilije, čudovito, hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna je tvoja voščilnica z metulji :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepi voščilnici. Lilije so prečudovite.
    Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna voščilnica z metuljem. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...