sreda, 20. maj 2020

PREDSTAVITEV V VESELI HIŠKI

Sem vesela, da sem se lahko skupaj z Natašo predstavila v Veseli hiški. Pa saj me večina že pozna, ker že skoraj 8 let ropotam po spletnem dnevniku.

 

/Darilna škatla v velikosti   16x16/

Pri meni v zadnjem času nastajajo kvačkana pregrinjala...za poletje ne bodo, ker so podložena s toplim flisom, bodo pa prav prišla pozimi.
Tile dve v odtenkih rjave barve nista  šla daleč....samo v zgornji štuk. Delala sem  s kvačko št. 2,5...volna Lola .....vzorček C2C (1.del ) in (2. del )....





Črna in barvni ostanki.....

Lep dan vam želim in lepa HVALA za vaš obisk.....
 

 

3 komentarji:

  1. Čestitke za gostovanje, zasluženo, saj si multipraktik. Čudovita škatla, kako lepe rože in vsa ta pregrinjala, neverjetno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Škatlico sem občudovala že v Veseli hiški. Hvala, ker si jo prinesla pokazat. Čudovita je. Obe odeji pa mojstrovini posebne vrste. Za drugo se takoj postavim v vrsto. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma v čast mi je, da sem si ravno s tabo delila gostovanje v Veseli hiški. Z veseljem te spremljam in kot so ti že zapisali, si pravi multipraktik - kaj vse ne znaš in česa vse se ne lotiš... kapo dol. Povsem si me očarala s temi kvačkanimi pregrinjali, škatlica pa je tudi top, z vsemi drobnimi detajli.

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...