petek, 8. maj 2020

PREPROSTA VOŠČILNICA

...z osrednjim motivom v zgornjem delu....Ko me inspirira *77 .....

 
 
Perla papir...za ozadje je embosirana štampiljka "vse najboljše" z belim , poudarjen pa z zlatim prahom....vse skupaj pa je prekrito z prahci, nato pa pošpricano z vodo. Glavni motiv pa so bele marjetice z zlatim embosiranim robom.
Lep vikend vam želim!!!

8 komentarjev:

  1. Preprosta, zaradi tega pa nič manj zanimiva in simpatična, dodano je vse, kar želiš nekomu sporočiti. Pošiljam ti lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni glih preprosta, saj si vložila veliko dela v njo.Če pomislim na vso to embosiranje. Je pa zelo, zelo lepa.
    Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Le na videz sta preprosti, saj si se potrudila tudi z ozadjem. Obe sta čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako super ozadje si naredila, zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, waw...to mi je pa tako zelo všeč. Svetovno ozadje si pripravila in marjetice z zlatimi lističi so mi vrhunske.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšen hud efekt si dobila z embossiranim robom marjetic. ampak tole res ni preproasta voščilnica- veš kako si se namatrala z vsem tem embossingom - ampak je vredo za tako hud efekt! Ti in perla papir sta res najlepši par ;).

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je, kako si se poigrali z napisi na ozadju in nato enega poudarila in zakljucila s cvetovi.

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...