četrtek, 4. junij 2020

SLIKA NA PLATNU

v velikosti 25x20cm....


Domače kvačkane rožice , nato pa mixed media ali po domače ...izživljanje na platnu....Ta izdelek gre v mojo morsko kuhinjo, slikco linkam pa k Magdi in njen ArtMbr izziv (mixed media)...
 
 

6 komentarjev:

  1. Vau, kako je tole lepo in posebno, čudovita bo tvoja morska kuhinja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, kako je pa to lepo! Super dekoracija za morsko kuhinjo. Zelo lep prikaz "izživljanja" na platnu. :-)) Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, tvoje fenomenalno izživljanje me je spomnilo, da imam tudi še eni dve tvoji rožici na zalogi. Res i naredila fantastičen mix media in zagotovo bo jemal poglede v tvoji poletni kuhinji :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, čudovito platno. Te kvačkane rožice so fantastične! Bi pa tudi jaz šla, kamor je namenjeno to platno :)

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...