ponedeljek, 8. junij 2020

VILA "LAVINIA "

Še en izdelek s silhueto štampiljka Lavinie ....zeleno ozadje je narejeno s pomočjo stencil šablone in crackle mousse paste...Črn bleščeč papir pa je še dodatno namazan z luna pasto .

 
Silhueta št. 3 gre kot zadnji izdelek na ogled v Craft-alnico - *262.izziv....
 
Še nekaj osvežilnega...domačega.....
 
JAGODNI SLADOLED
 
 

- 500 g jagod
- 2,5 dl sladke smetane
- sladkor (po potrebi)...sama sem dodala 1 žlico eritritola
- 1 vanilij sladkor
Vse to sem dala v aparat za izdelavo sladoleda....približno po 30 minutah je bil končan. Če pa le-tega nimate, pa maso zmiksate in takoj z njo v zmrzovalnik, da zmrzne....
- dober tek -
 

 

 

6 komentarjev:

  1. Prekrasna voščilnica in ob sladoledu so se mi kar sline pocedile.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super voščilnica, ampak tale sladoled je pritegnil vso mojo pozornost. Mmmm...

    OdgovoriIzbriši
  3. Kupila si me z ozadjem tvoje vile, vse dokler nisem videla sladoleda :) :) :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Ob tem, ko se sladkam z jagodnim sladoledom, občudujem tvojo voščilnico s silhueto vile. :-) Krasno se blešči. Hvala, ker si se nam tudi s tretjo voščilnico pridružila v CRAFT-alnici. Sonja, GD

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, ker s silhueto sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...