sreda, 16. september 2020

NOVOLETNE

Kaj je lepše kot en kup daril?????......še več daril!!!!!



Vsa so zložena na 3D penco in na ozadje, ki sem ga naredila s pomočjo perla akvarelov....

Druga  je narejena iz nove kolekcije Najlepši par....okvir in skodelico sem dvignila s pomočjo  3D traka...

Tretja.....prahci in voda za ozadje in napis Najlepši par ..... gre v Craft-alnico , kjer imajo izziv - ozadje in napis.....

Hvala za vaš obisk!!!









8 komentarjev:

  1. Ekola, naša Mojca jamra, da ji Tina ni poslala čarobnega čopiča in potem obvlada sceno z ozadji in barvanejm le teh... ti, ti Mojca, saj veš da znaš :P. en kup daril je bolj všečen od drugega in res pridno polniš škatlo :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem glih hotla pokomentirat tvoje "jamranje"glede čopičev pa vidim, da me je Jerneja prehitela😂😂😂.
    Dobr si že pripravla darila, sedaj samo še počakaš ,da pridejo prazniki, pa je stvar zaključena. Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, mi vsi vemo, da znaš zelo lepo barvati. :-) Darila si lepo zložila na kup. Krasna voščilnica. Šalčko si lepo okrasila in postavila v šesterokotnik. Ozadje na tazadnji pa je fantastično. In spet se tolčem po glavi, ker nisem nabavila te krasne štampiljke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno si ustvarjala in v kopici daril se najverjetneje skrivajo tvoji "kvakčančki"? Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici z ozadjem in napisom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ojoj, sem malo v zaostanku z ogledi blogov in vidim, da tudi ti že na polno s Tininimi novostmi. Letos sem mi zdi, da je eno tako leto, ko si bomo vsi zaslužili en velik kup daril.
    Tole ozadje s prahci pa tudi obvladaš in je perfect za izziv na CRAFT-alnici. Hvala, ker si se nam pridružila tudi tokrat, ko jaz gostujem. Keti

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja res je kup daril, je nekaj najlepšega. Tvoja darilca so vedno čudovita <3, vem iz izkušnje. Pa tudi voščilnica z napisom in ozadjem je krasna. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno pisano ozadje si ustvarila :-)) Zelo lepa voščilnica je nastala!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca, čisto vrhunske so! Objem k tebi...

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...