petek, 18. september 2020

ČISTA ZAJEBANCIJA!!!! ZAKAJ?????

Danes prvič objava v novem načinu bloganja....Brez zamere ampak v čem je fora.... ....ampak res!!!??? A katera ve, v čem je pisanje bloga boljše in hitrejše???? Že pol ure se lovim, klikam brez veze....aja, da ne pozabim....tudi sočne in to zelo sočne letijo ven iz mojih ust....meni osebno je tale nov način daljši, zelo nepregleden....eh.....saj vem da se ne splača....samo upam, da mi bo uspelo tole napopat na moj zid!!!!
Pejmo na novoletne...še 3 sem naredila... na številčnici mi je ostala še št. 11....(da napolnim letošnjo škatlo)...

Tole Tinko iz Grgarja si bom sposodila od Goge....tako lepo jo je imenovala, da sem jo kar posvojila...Barvala sem z Polychromos barvicami  ....in mimogrede....hvala lepa, ker ste poskrbeli, da je Novo mesto ostalo brez trgovine Rayher!!!!!😭😭😭 Uh....sorry....danes mi je tale nova povezava res stopila na žulj!!!!

Izdelek gre :
1. galerija  Najlepši par - september 2020 in 
2. Najlepši par - nova kolekcija

Koliko let že govorim, da so moje naj naj božične zvezde??....juhuhu....še dve novi imam....ustvarjalci so res inovativni in ....jap....čakam na nove:-)).....

/tradicionalna v rdeči barvi/
/dodatek okvirček iz scrapinca/

Samo še en lep pozdravček in OBJAVI!!!!! ...pa da vidimo....al bo, al ne bo????

9 komentarjev:

  1. slažem se s tobom.
    novi blog je nepotreban.
    sve je teže sad.
    Čestitke su predivne!
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca a veš kako se strinjam s tabo s tem nepotrebnim klikanjem in grrrr. Pogrešam in hočem NAZAJ gumb preklopi v star način :( :( :(! vseeno so tvoje voščilnice tipi topi. Tinko si tako z občutkom pobarvala -očitno si našla tako iskan čopič ;). Božični zvezdi pa sta zmaga :). Lep vikend!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja Tinka je ... kot moja, tista ta prava, ki bo čez nekaj dni postala polnoletna, živa, polna pozitivne energije. Čudovito ime je dobila tale palčica in svojo si tako lepo oživila z barvami.
    Tvoje božične zvezde pa ... popolne, še 11 voščilnic - mala mal’ca zate, kajne?!
    Glede bloga pa ne bom zgubljala besed, sem jih že preveč, medtem ko pišem objave, grrr😔.
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, si se pa res razjezila. Moram priznati, da tudi meni nov sistem ni neka izboljšava ampak naj te potolažim, da se sčasoma na vse navadiš ;-)
    Ne glede na vse, so krasne tele tvoje novoletnice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, ti si kot "tavžent roža", pridna in ustvarjalna na vseh področjih, v vseh tehnikah.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi sama ne maram vseh sprememmb. Ampak te pridejo vedno ob pravem času. In čeprav se jezimo, se tudi zraven zopet učimo. V življenju se ves čas učimo in verjamem, da boš hitro osvojila tudi tole novost.
    Ooh, ko bi bila tudi sama tako pridna in bi bile novoletne že pripravljene. Pa mi je nekam moja ustvarjalna ispiracija pobegnila... In saj veš, tudi mene je novica, da smo na dolenjskem koncu izgubili ustvarjalno trgovino razžalostila. So mi pa zato tvoje praznične voščilnice pričarale praznični duh.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca, človek se še dobrega navadi, ne da se slabega ne bi. :-) Jaz sem to fazo sočnih besed že prerasla, ker sem na hitro prešaltala na NB. Ima pa Valentina čisto prav. V takem času živimo, da se je treba nenehno učiti in privajati novim stvarem. Malo sem odbluzila. :-)
    Krasno si pobarvala Tinco in lepo sestavila voščilnico. Tvoje božične zvezde pa so vedno znova fantastične. Se vidi, da je to tvoj najljubši motiv. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. No, to poznam, s sočnimi in vsemi vprašanji zakaj je ta sprememba blogerja dobra.
    Potem šok: nimaš še polne letošnje škatle?!!
    In potem novi ŠOK: ni več Rayherja v NM?
    Po vsem tem bi bilo boljš, da nehaš pisat blog, ker me bo še kap. ;)
    Ne, veš da je hec, malo po malo se boš navadila na spremembo (če sem se je jaz, se boš tudi ti :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Mojca te objemam na daljavo....novi blogger in zaprtje trgovine...imaš pravico do vseh sočnih... Voščilnice so mi pa top. In hvala za Tinke ;-)

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...