sreda, 9. september 2020

SKODELICE IN SAMOROGEC

Bolj kot  papirčkanje, pa laufa moja kvačkarija. Kar dobro napredujem s tem projektom!!!! 13 kom ....nekaj pa jih je že dobilo noge in imajo nove lastnike.....





 
 
Samorogec  meri 25 cm (raztegnjen)




 
 
 

6 komentarjev:

  1. Iiii, tudi jaz imam tako skodelico. Hvala! Krasne so vse in seveda tudi samorog!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca ti to maš - obvladaš kvačko n apolno :)! Si me sezula s temi šalčkami, že ko si jih prvič pokazala danes pa še s samorogom. Poznam eno šjoro, ki bo skakala do stropa ob tem samorogu... ti takajo napišem mail :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si res hiperaktivna. :-) Jaz tega ne spravim skupaj 100 let. Šalčke so zelo lepe in prikupno nasmejane. Samorogec pa gotovo že posluša pravljice v naročju kakšne princeske. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jej, kako ljubke skodelice in samorog. Odlično ti gre od rok.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa ti si res nora no! Vidim, da zdaj pri tebi deluje kvačka 100/h. In hvaležna sem, da je polna skodelica našla tudi moj. :) Samorog pa je prav pravljičen. :)

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...