sreda, 6. januar 2021

4 RD IN VELIK LEP HVALA

....že četrto svečko je upihnil naš Lan....avto (to mora bit, če bi bil tovornjak bi bilo pa še boljše), pa darilca v njem...



Draga Darja ......tvoje darilo je primetuljčkalo tudi k meni.... HVALA LEPA, če je dovolj.....ti dve knjigici bosta ostali pri meni v moji knjižnici...škoda, ker ga jih nisi podpisala...jih boš pa takoj, ko se prvič srečamo....samo upam, da jih takrat jaz ne pozabim vzet s seboj....Drobižnica je čudovita, krasno narejena...vse pohvale Stanki Videcnik....voščilnica pa spet tvoj stil....vsako leto komaj čakam nanjo, ker je res nekaj posebnega. Vračam en velik objem in še enkrat hvala!!!!




5 komentarjev:

  1. Prekrasna voščilnica. Tudi naš Tim je velik navdušenec nad vozili.
    Čestitke za fantastično nagrado.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj ti naši štiriletniki. Seveda se tudi mi vozimo...Voščilnica je prekrasna. Če bi vedela, da bosta knjigici ostali pri tebi, bi seveda napisala posvetilo. Se bova že dogovorili.....Sem vesela, da sem te razveselila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna voščilnica za vašega velikega fanta. Ijooj kako leta tečejo. Vidimo šele po otrocih ne :) Mi smo tako vsako leto mlajši, ker nas ustvarjanje drži pokonci! :)
    Draga naša gospa Božička, želim vam vsem Božičkom čarobno in pravljično novo leto, naj bo mirno in predvsem zdravo ter pri tebi tudi nepozabno nasmejano in ustvarjalno! ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. A že kar 4 -leta... joj kako gre čas :). Babi ti si carica - fantastična brm, brm voščilnica za Lana!

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...