sreda, 13. januar 2021

ŠALI, GRELČKI - DRUGIČ

 V decembru sem spet začela s kvačkanjem in štrikanjem iz ostankov in tako je nastala druga runda šalov in grelčkov za roke, ki gre v Zagreb v mojo kvačkarsko skupino OZANA .


















Tretji paket pa razširim še na otroške kape...


4 komentarji:

  1. Kaj vse to si naredila od decembra. Kapo dol.Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  2. Res moj poklon! Sem že rekla, da pri tebi čas teče drugače ali pa ima dan več ur kot v naših koncih :P. Čudoviti so vsi po vrsti :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Glej, tudi jaz ne razumem kako ti to uspe. Čudoviti so prav vsi. Jaz te takoj postavim za vodjo kvačkarske skupine.

    OdgovoriIzbriši
  4. Neverjetna Mojca. Včasih se sprašujem koliko rok imaš. Čudoviti grelčki :)

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...