ponedeljek, 11. januar 2021

DOJENČKAST KOMPLET

 Dojenčkast punčkast komplet....dekca v ombre sivi barvi, podložena s pikcami..vzorček je C2C (1.del , 2.del )....."obvezna oprema" pri vsakem takem darilcu pa allstarke, voščilnica in hobotnica....







7 komentarjev:

  1. Mojca, tvoji kompleti tako ogrejejo srce in male nožice... Čudovito pa čeprav v roza 🥰😉🥰

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, naj ti še tu napišem, da imaš zlate roke. Komplet je fantastičen!!!Srečni malčki, ki jih grejejo tvoje dekice, nogavičke, copatki...
    Super si 🥰

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Mojca moj velik poklon. Toliko srčnosti, energije in moči je v tvojih hobotnicah. In copatki,dekice,... ki grejejo male otročke so prekrasni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojla Mojca, mislim, da ti ni potrebno razlagat, da sem danes po dolgem času le prišla na blog in tako bom izkoristila ta trenutek vsaj toliko, da malo pokomentiram. Tvoje ustvarjanje - no vsaj na FB ti to občasno povem:), je fenomenalno in tako vsestransko, da resnično lahko samo rečem - kapo dol. Tako dodelaš darila, da so jih prejemniki resnično lahko več kot veseli. Tvoje all starke so pa tako fantastične, da bom še kar navijala, da jih začneš izdelovati tudi v št. 39. V upanju, da moje pobožne želje padejo na plodna tla, te lepo pozdravljam Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, kako čudovit komplet. Prava mojstrica si!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita darila izpod tvojih rok pospremijo novo rojstvo in kdo se ga ne bi razveselil.

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...