nedelja, 4. december 2022

IGRANJE S ŠTEVILKAMI

 in ne, to ni moj kiks...je pač nova škatla za novoletne voščilnice...poigrala sem se s številkami in ozadjem, ki je narejeno...saj tudi sama ne bi verjela, če ne bi to probala....MOŠKA BRIVSKA PENA in distres spreji.......Ustvarjalna akademija in Andreja Majhen kot tršica nas je naučila, kako se to dela....fantazija in vzorci, ki se naredijo so....uh!!!!!!





Izzivi:
MŠPU - igranje s številkami
galerija december 2022
ArtMBR - praznični izziv 2022 - škrat

Hvala za vaš obisk....

2 komentarja:

  1. Mojca, dobrodošla na mojem izzivu s svojim škratom, ki pa je res zgoden. Sicer pri tebi to stalnica. Upam, da bo še meni malo pomagal pri letošnjih voščilnicah. Tale podlaga je pa res nora. Bom kar malo pošpegala, kako se naredi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Wawww, kakšni efekti. Odlično si tole naredila.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...