ponedeljek, 19. december 2022

NOVOLETNI-ROJSTNODNEVNI MIX

 Najprej dolg, ki ga imam do trgovine Rayher...njihov natečaj z naslovom Rojstno dnevna torta....hvala za šablono...pristala pa je na rojstnodnevni voščilnici za mojega vnuka Lana, ki te dni praznuje svoj 6.rojstni dan.....voščilnica je v obliki zloženke....

Živalice in rojstnodnevni napis sta iz trgovine Mavelu . Pisane črke Lan pa iz trgovine Najlepši par .




Druga pa je novoletna...pri 52CCT želijo videti snežinko (tole sem pa dobila že krepkih 5 let nazaj od naše Metuljčice (Darje), ki jo zelo pogrešam med spletnimi stranmi. Ozadje je narejeno z alkoholnimi inki, snežinka pa je šablona   in embosirna srajčka Sizzix... Napis in srebrne snežinke so  Najlepši par (galerija ).

Hvala za vaš ogled.


3 komentarji:

  1. To pa bo rojstni dan. Res dobro sestavljena RD voščilnica. Tudi snežinka je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  2. Rojstno dnevna voščilnica in pol! 6 letniki so moja skoraj vsakodnevna družba, zato VEM, koliko veselja povzroči takšna imenitna pozornost. Babi bravo!!!
    Tudi snežinka me je navdušila, pa ne le mene, kar je razvidno iz glasovanja na blogu 52 CCT ;-)
    Metuljčico pa pogrešam tudi sama, predvsem v tem prednovoletnim časom - Mojca, zadnji čas je, da se malce podružimo in vidimo v živo, kaj praviš?!
    En velik objem na daljavo pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...