četrtek, 15. december 2022

VOŠČILNICA Z OKVIRJEM

 se glasi 1.  in moja zadnja naloga v letošnjem letu v Ustvarjalni akademiji....Moja je v obliki tresočke na dnu, ki pokriva zimsko pokrajino.



Izzivi:
1. ArtMBR - praznični izziv - črno-bela kombinacija
2. Vesela hiška - prazniki
3. Colorful Options - Winter White
4. galerija december 2022 Najlepši par

Hvala za vaš obisk...




4 komentarji:

  1. Najprej pohvale, da si tako pridna učenka in spet naredila en letnik na akademiji. Po mojem si za tole kar nekaj časa porabila. Všeč mi je, da si vsej belini čudovitih izrez dodala še črne, da projekt popestri in samo belo povdari. Pa seveda k meni si jo lahko prilepila.Gnomčki bodo veseli beline in snežink. Mislim, da se bodo vsi želeli notri stlačit. Pa da ne pozabim, prva si bila tudi v mojem poštnem nabiralniku. Najlepša hvala za glamurozno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo Mojca, krasna je!
    Kar potopila sem se v tvojo belino. Krasna pa je tudi tvoja bučkasta voščilnica, ki krasi moj domek. Hvala iz srca, da si mi ga tako lepo okrasila in hvala, ker spet in spet krasiš našo Vesele hiško, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Your shaker card is stunning. I am loving the use of the linen paper, so elegant. I never thought of placing the shaker on the inside of a card. FANTASTIC! Thank you for sharing with us at the Colorful Options Challenge. Good luck! Happy Holidays! Cheers, Makira 🎄🎄🎄

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, kako krasna in elegantna je tvoja bela voščilnica. Čisto si me navdušila z njo. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...