petek, 15. november 2013

1.ROJSTNI DAN MOJIH DARIL - BONBONČEK

Bonbončkov bo šest .  Pa lepo po vrsti.

Upam, da ob pregledovanju mojega bloga uživate ravno tako, kot jaz pri ustvarjanju mojih umetnij in  da sem s svojimi idejami pomagala komu , ki je bil v zagati - kaj podariti.

 Eno leto se bo obrnilo 6. decembra 2013 odkar sem na "sceni", zato je prav, da se vam za podporo, oglede ter komentiranje zahvalim na svoj način - s svojimi izdelki ( nekaj pa bo kupljenih in dodanih po žrebu).

Pogoji za žreb so enostavni in jih vse blogerke poznate:

1.  da si obiskovalec mojega bloga, 

2.  slikico bonbončka  (verižice ali pa uhane) dodaj na svoj blog 

3.  dodaj izviren in duhovit  komentar 

Nagrade pa so:

Prve tri dobijo eno izmed mojih verižic (dve z žrebom, ena pa za komentar, ki se bo meni zdel najbolj duhovit ).


 Vse tri so pletene.

Tolažilne tri nagradice pa so pleteni uhani.



Želja za naprej pa je - še veliko objav in seveda vaših obiskov, ki mi pomenijo motivacijo in zagon za naprej.
PRAV LEPA  HVALA.

6. 12. 2013 pa bo  ŽREB. SREČNO .



6 komentarjev:

  1. Draga Mojca, tvojemu blogecu želim vse najboljše za prvi rojstni dan ! Si res vsestranska ustvarjalka. Uhančki in verižice pa kar kličejo po tem, da se prva postavim v vrsto :-) Lepo bodi in pridno ustvarjaj in objavljaj. Saj veš, ideje so vedno dobrodošle :-) Že delim novičko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sonja, hvala lepa - za podporo in enoletno pisanje tvojih komentarjev.

      Izbriši
  2. Mojca,
    vse najboljše za 1. blog rojstni dan-čas res hitro teče. Tvoji izdelki pa so iz objave v objavo lepši.
    Čudovit bonbonček si priravila-moda pa mi Miklavž kaj prinese.
    Že prenašam slikico na svoj blog
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala tudi tebi za obiske in komentarje, ki mi jih deliš od samega začetka.

    OdgovoriIzbriši
  4. MOJCA, najprej čestitke za obletnico in želim ti še veliko ustvarjalne kilometrine. Rada pridem k tebi na obisk, saj si vseetranska ustvarjalka! Kar tako naprej :-))
    Lepe sladkosi čakajo lastnike!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdravljena, tvoj blog sem odkrila čisto po naključju. Imaš zelo lepe izdelke.Čestitke za obletnico, kar tako lepo naprej. Za prekrasen bombonček se pa z veseljem postavljam v vrsto.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...