torek, 19. november 2013

ČOKOLADA !!!!








Ja - ČOKOLADNI SLADOLED - le kaj ste pa vi mislili????

Prijavljam na  21. izziv http://izazoviislatkisi.blogspot.com/ , ki je na temo ČOKOLADA.

- kornet je izrezan iz valovite lepenke, ker pa ga  nisem imela v natur barvi, sem rumenega pobarvala z rjavimi distressi,

- kroglice iz filca kot kepice čokoladnega sladoleda pa sem izrezala s kovinsko šablono Syzzix,

- rjava mašna je narejena na roke, povezana z rdečo vrnico.

Čokolada je pa za dekoracijo -ha, ha, ha -  črn humor - za pojest pa res.

adijos

5 komentarjev:

  1. si mi pa naredila lušte s to objavo, hahaha.
    krasna ideja.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je,
    mi se sladkamo s sladoledom celo leto,
    seveda imamo radi tudi čokolado
    krasno darilo si naredila
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro si me nasmejala! Krasna objava in super voščilnica z darilcem:-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, ta pregreha, še dobro, da pri meni na na 1.mestu :-))
    Darilo je pa čudovito! Hvala, ker se igraš z nami pri "Izazovih i slatkiših".

    OdgovoriIzbriši
  5. Love this card and the humour in it :-). You interpreted the challenge very well!
    Maxine
    GDT Challenges and Candies

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...