nedelja, 24. november 2013

KVAČKANE BROŠKE

V reviji, ne vem kateri , ker jih imam 1,3 tone - mogoče majčkeno manj sem zasledila vzorec za kvačkane broške.Da so broške bolj trde sem jih še poštirkala in  na spodnji del nalepila filc.  Našila sem jim še perlice, in nastalo je tole:





Hvala za vaš obisk. Čao

5 komentarjev:

  1. Čudovite broške si nakvačkala in zelo lepo okrancljala s perlicami. Ena je lepša od druge :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe broške si naredila, Mojca
    Lepa darila bodo :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. lepe broške, super darilca. ostanem pa pri rjavi!!!! moja najljubša bara,
    lp

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...