četrtek, 11. oktober 2018

EUROPA DONNA

Navodila so....pozitivna voščilnica z roza detajlom. S črnim, srebrnim in zlatim embosing prahom štampiljka ženskega obraza . V roza barvi mašnice pa je kovinska šablona Tattered lace . Okvirček pa je iz trgovine "Najlepši par"...galerija oktober 2018.




Vseh 5 linkam v Craft-alnico  - *221. izziv ....vse (zaenkrat teh 5) pa gredo tudi na naslov Europa Donna.

Za konec pa še en lep HVALA za vse, ki ste se spomnile......



Lep dan vam želim.

13 komentarjev:

  1. Najprej iskrene čestitke za tvoj rojstni dan. Mene vse to povozi, da bi kaj pravočasno poslala :( Ampak krasne voščilnice si dobila. Prav tako pa mi je všeč komplet rozik z obrazi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe roza damice si naredila in prejela zajeten kupček čestitk.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, kakšna lepa serija, čudovito!
    Čudovit pa tudi ta kupček.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, kako lepe in elegantne štampiljke ženskega obraza! Krasno si jih uporabila na pozitivkah za Craftalnico.
    Lep kupček voščilnic si prejela. Tudi zamudniki smo ujeli "fotošuting". :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čipke v ozadju za nežnost in obraz za eleganco - super kombinacija. Dobljen kupček je res lepo videti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ojla draga moja, sem po dolgem času pokukala med bloge in sem vesela, da sem med njimi ozrla tvoje čudovite dame. Lepo, da smo te razveselile z voščili, nikoli pa ne bomo dosegle tvoje pozornosti. Lep pozdrav in še od tukaj en objem, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšne lepe dame, pa mašnice v ozadju, kje se dobi taka fansy šablona??
    Hvala, da si se nam pridružila v dobrodelni Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite in elegnatn edamice na roza ozadju. Všeč smo ni :). Mojca, super si bila "pocartana" zato daj malo živčke na pašo :).

    OdgovoriIzbriši
  9. Všeč so mi tvoje rožnate voščilnice :-)) Lepo si jih sestavila z mičnim gospodičnam.
    Vesela sem, da si se nam pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️

    OdgovoriIzbriši
  10. Very good craft I like it do you teach us how you make it.
    https://www.goatfarming.ooo

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako so elegantne tvoje pozitivčice in hkrati nežno nežne.
    Prepričana sem, da si lepo praznovala in da skupek vseh dobrih želja prinaša same dobre stvari;)
    Naj tvoje praznovanje traja in traja, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasne nežne pozitivčice. Vse so mi všeč!
    Lepo pa je pogledati tudi na kupček pošte, ki si jo prejela. Upam, da si lepo praznovala.
    Hvala, da si se nam pridružila v dobrodelni CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  13. predivne čestitke!
    sretan rođendan!
    moja pošta bi trebala uskoro diči. malo kasni...

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...