sobota, 2. februar 2019

2.RUNDA

...hobotnic je pripravljena....gre v Kranjsko porodnišnico...

 
Lep vikend želim....

6 komentarjev:

  1. Svetovne so! Res si pridna! Tista oranžna me najlepše gleda ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca tole so res prikupne hobotnice :). Upam, da bodo čim več nedonošenčkom prinesle topel objem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi 2. runda je čudovita in super, da gredo v naš kraj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako so lepe in tako srčne. Tvoj srček je res nekaj posebnega - toliko pozitivne energije širiš naokoli in osrečiš toliko ljudi. Moj poklon Mojca!
    En velik objem k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo Mojca! Globok poklon za tvojo čudovito gesto.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nice
    https://third4th.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...