nedelja, 17. februar 2019

4 X VELIKANKE

Toliko o tem, da je kvačka romala v predal.....saj ne morem!!!!!, ....če pa se po glavi podijo ideje za idejo......Te velikanke so za naše tamale....malo sem priredila prejšnji načrt...4x do 5x  večje (40 cm v dolžino) so kot za porodnišnico, pa pisani lasje....in .....še  "nekaj" ostankov sem porabila.....





Lepo nedeljo vam želim.

9 komentarjev:

  1. Pa ti si carica, zakon so, še jaz bi jih imela, tako so simpatične!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi, prav nobl so s temi modnimi frizurami. Velik poklon tudi za male hobotnice, ki si jih naredila za projekt. Jaz grem bolj počasi ampak si mislim, da vsaka šteje. Kolikor mi jih uspe, toliko jih pač naredim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Babi kapo dol - fantastične so :). Ti dam še jaz eno idejo - une tamla napolni s sivko in imaš fantastične dišavnice ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Babi, ti si najboljša! :-) Si kar predstavljam tvoje tamale, kako lepo se igrajo s temi krasnimi hobotnicami. :-) Pazi, da te kvačka ne prijavi društvu za zaščito ustvarjalnih pripomočkov. :-)) Privošči ji malo pavze.

    OdgovoriIzbriši
  5. uauu noro kako lepe barve. Carica si, še jaz bi jo imela v postelji :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super babi si. Čarobne hobotnice, ena lepša od druge.

    OdgovoriIzbriši
  7. :-) koliko veselja ti pričaraš vsem okrog sebe in barve ... zaradi tebe je svet veliko bolj mavričen!!!
    Bravo mOjca!
    Objem k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepe hobotnice :) Vaš blog sem našla po naključju, ker iščem nasvet kako nakvačkati večjo hobotnico. Sem začetnica v kvačkanju. Že nekajkrat sem podrla, ker se mi zdi da ni ok, zato bi me zelo zanimalo kako ste povečevali in zmanjševali petlje in vrste.
    Lep pozdrav , Lenka

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...