petek, 1. februar 2019

ALKOHOLNO OZADJE

narejeno s pomočjo alkoholnih inkov in stencil šablon ter navodil Jennifer..... Tiste, ki so vas omamili alkoholni hlapi ...to tehniko morate sprobat...NUJNO!!!!


 
Brez velikega "zate" in "čestitke"  v več plasteh (na ta način se porabijo tudi manjši koščki papirja) pa si sploh ne predstavljam več nobene voščilnice za RD....galerija februar 2019 "Najlepši par"....
Pa hvala za obisk.

5 komentarjev:

  1. Čudovite barve in res super efekt. Lepo si to naredila, očitno ti alkoholni hlapi dobro dejo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prva lepotičk aje pri meni in vam povem, da je v živo še lepša :)! Mojca hvala ti zanjo in da si bila zaradi mene "zadeta" od hlapov :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, upam da se ga nisi nažingala. :-)) Voščilnici sta sanjsko lepi. Tole tehniko si moram pobliže ogledati.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni voščilnici. Se mi zdi, da ti hlapi dajejo energijo, saj kakršnikoli izdelki letijo izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  5. Good
    https://third4th.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...