sreda, 13. februar 2019

ORHIDEJE

...tudi pri meni že diši po pomladi...kvačka je v kotu (ja itak...ne vse verjet!!!) ...papirčki so zunaj....od zdaj naprej samo rože..... Okrogli rojstnodnevnici...

 

......medlo ozadje stencil šablona "Najlepši par" in pinki pasta....pri prejšnji pa distresi s pomočjo stencil šablone....
 
Pri tej sem se najprej poigrala z ozadjem...distressi + voda, nato pa s šablono izrezala rože ter vsak list posebej prilepila nazaj.  Nekateri listki so prilepljeni v treh plasteh, da je malo 3D učinka. "Zate" (v mali in veliki izvedbi)  je pri meni najbolj uporabljena Tinina šablona .

Izzivi:
1. UnstampaBelles ....izziv.....brez šablon
2. galerija  februar "Najlepši par"

Hvala za vaš obisk....
.

19 komentarjev:

  1. Nežno in bleščeče. Dobra kombinacija in krasne voščilnice.
    Pa še kar tukaj: kapo dol pred tvojimi kvačkanimi hobotnicami. Prava asica si.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri meni kvačka sedaj šele pride na plano :))) Ja, saj vem, da sem malo čudna, ampak jaz najraje kvačkam poleti in to zunaj. Itak ti ne verjamem, da si svojo postavila v kot :) Si pa lepo ustavrjala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvi dve se čudovito bleščita, s tretjo si imela pa kar precej dela, vse tri so čudovite. Kvačka pa bo itak kmalu/ali pa je že v tvojih rokah.

    OdgovoriIzbriši
  4. Še tukaj pustim svoj pečat navdušenja :-). Krasne so!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Orhideje so čudovite, pozabila pa sem zapreti usta ob pogledu na tvojo zadnjo voščilnico. Si imela ustvarjalno jogo ob vsem lepljenju cvetnih lističev? :-) Fantastična ideja in izvedba. Pa barve tudi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca že orhideje so me navdušile, ma ta zadnja voščilnica... mama mia, a si imela živčke na paši - fenomenalno :)!

    OdgovoriIzbriši
  7. So lovely. Thanks for sharing with us at Unstampabelles.

    OdgovoriIzbriši
  8. te orhideje so paša za oči, tako lepih barv. in pri drugi - vsaka čast za potrpljenje!

    OdgovoriIzbriši
  9. Smashing! Love the flowers but your patchwork card is amazing! Thanks for sharing this with us for our first challenge at Unstampbelles for 2019.

    OdgovoriIzbriši
  10. Si me pa nasmejala s komentarjem o kvački. Itak ne boš/nisi prav dolgo zdržala. Krasne orhideje. Ampak zadnja z ozadjem me je pa res navdušila. Vsaka čast za potrpežljivost. In roza je zakon. Krasne voščilnice. Hvala, ker z nami ustvarjaš brez štampiljk pri Unstampabelles. Keti (DT)

    OdgovoriIzbriši
  11. O moj bog, krasne svetlikajoče orhideje. Zadnja voščilnica, to je pa razred zase. Kapo dol.

    OdgovoriIzbriši
  12. This is really awesome blog. I like it and i want to say you are doing really great work.
    https://third4th.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. These are all so beautiful! Thanks for joining the UnstampaBelles Challenges! Good Luck! DT Connie

    OdgovoriIzbriši
  14. These are all so beautiful! Thanks for sharing. Check FilmiDa.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Good article ❤ keep on writing. And.. I have a request Fuentes de letras that is my website please do visit 🥺

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...