ponedeljek, 18. oktober 2021

LISIČKA IN JESENSKO LISTJE

 2. naloga pri Mali šoli prazničnega ustvajanja - lisička in jesensko listje (Vladka ) ....me je tršica naknadno opozorila, da to ni bila naloga ampak embosiranje z rezalnimi šablonami....mala malca... bom pa še tako naredila....!!!!


Jesensko listje  narejeno s pomočjo alkoholnih inkov se pa ravno sušijo....tudi ta bo!!!....hvala Vladka za idejo....tudi sama se nekako ne najdem v teh alkoholnih inkih, pa čeprav so mi zelo všeč...na ta način jih bom pa lahko porabila...

Pa lep dan vam želim...


3 komentarji:

  1. Mojca, tvoja lisička ima tako lepo ozadje in bogato si ji postlala z litjem. Res krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. O joj Mojca, kako lepo sceno si naredila za lisičko. Fantastična voščilnica!!!

    OdgovoriIzbriši

VONJ PO POLETJU

 Sem si ga prav zaželela....sladoled namreč....dobesedno lovim zadnje minute   v izzivu  The Male Room  - *184. izziv - hrana ali pijača.......