torek, 19. oktober 2021

ROZA-SIVO-MODRA

V moji delavnici se  dogaja 100 na uro....sicer ne vem kaj bi bil pravi razlog: ali je izzivov in domačih nalog v šoli preveč, ali pa se staram in ne dohajam več tako na easy, kot sem včasih....

3. izdelek za Craft-alnico in Europa Donna - *296. roza in bleščice

Stencil šablona Altenew (A in B)  ....sorry Nataša Bizjak ...sem imela tud jaz to v mislih, pa si me prehitela....

2. izdelek za Veselo hiško - *23. - siva kot miška


2. naloga Male šole - embosiranje z rezalnimi šablonami (Vladka )



Tresočka z lebdečo snežinko v sredini , polnjena s snežnimi kristalnimi kosmiči... pa je tudi naloga, ki sem jo združila z mojo drugo šolo Ustvarjalno akademijo, ki poteka v Darilnici Klavdija .

Mala šola "Najlepši par"
galerija jesen - zima
galerija - oktober 2021

Hvala za vaš obisk....

5 komentarjev:

  1. Mojca, jaz pa mislim, da malo kdo dohaja tako kot ti :-). Celotna tvoja serija je čudovita, mi je pa zelo všeč lebdeča snežinka pri tresočki!

    OdgovoriIzbriši
  2. Se kar strinjam s Tino. Ne vem, če kdo tako dohaja in izpolnjuje domače naloge kot ti. Poleg njih imaš narejenih še mnoooogo drugih izdelkov. Bi rekla, da se te "starost" ne dotakne😉
    Zelo lepi voščilnici si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, bolj perfektne voščilnice za naš sivi izziv v Veseli hiški si ne bi mogla niti predstavljati. Sive rože izpadejo fenomenalno in navdušena sem, da si se držala le sive in bele barve. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, ker z zelo lepo rožnato voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo, da si vsem nam ugodila in naredila krasne voščilnice. Naša sivka je čudovita ! Hvala, ker sodeluješ pri Veseli Hiški in pozdravčke pošiljem. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...