torek, 23. oktober 2018

3D...drugič

3D voščilnica drugič in domača naloga pri MŠPU....Čarobni prazniki in oblaček sem izrezala skupaj, to pa zato, da sem napis lažje umestila v prostor. Ozadje je narejeno s stencil šablono pisava in pasto. Ker pa vse skupaj deluje tako nežno s temi mini božičnimi zvezdami, nisem mogla na gugalnico posesti kakšnega robustnega snežaka, zato se je prišel guncat kar ptiček...za živahnost pa še mini srček.

Šablone so "Najlepši par":
-  napis "čarobni prazniki,
- mini božične zvezde,
- zelenje,
- krivulja (oblak),
- gugalnica,
- ptiček in mini srček.



Me že firbec matra kaj bo jutri pripravila Vladka....jaz sem v nizkem štartu!!!!

Izziv:
1. MŠPU - 1. naloga - 3D voščilnica
2. galerija  oktober 2018 "Najlepši par"

Lep dan želim!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ker sem lani spremljala vse naloge, ki sta jih pripravili Tina in Vladka in po vašem odzivu sodeč je bil  ta seznam  pri marsikateri dobrodošel, zato ga bom tudi letos pisala in dopolnjevala. Za mojo evidenco pa so srčki in št. nalog, ki sem jih naredila na to temo....hehehe....malo žlehnobe ne škodi!!!!!

1. Naloga št. 1 - 3D voščilnica (video ) ....... ❤️❤️

9 komentarjev:

  1. Zelo pridna učenka in talenta ti ne manjka! Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo madonca,a ti boš pa kar nekaj nalog naredila na zalogo že pri prvi uri. Tvoja druga varianta je že spet super, bo treba kj pokopirat😂😂. Lep pozdrav od mene za tebe 🤗

    OdgovoriIzbriši
  3. O Mojca, očitno nam boš tudi letos delala slabo vest glede nalog. Ampak si spet krasno naredila nalogo in strašno mi je všeč ozadje, seveda pa tudi vse ostalo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo je videti tvojo zagnanost in danes se beremo :) Dobro si izpeljala tudi ti dve variaciji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim, da si že pri ustvarjanju voščilnice, ki jo je predstavila učiteljica Vladka :)
    Tudi druga izvedba prve domače naloge ti je šla fajn od rok.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem vedela, da bodo tudi letos kraljevale božične zvezde. Še tvoj ptiček se je zaljubil vanje. Super.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, tebe ni za ustavit (no, saj te niti ne bi želela). Medtem, ko sama komaj gledam videe, da se kaj naučim, ti že drugič šibaš z nalogo in jo spet odlično opraviš.

    OdgovoriIzbriši
  8. OK medtem ko ene šele mozgamo kako ib se stvari lotile, ti narediš že kar dve DN za eno objavo - Super druper, pridna si. In ja, ptiček fantastično dopolni božično zveze :)

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...