ponedeljek, 22. oktober 2018

6.RAZRED

male šole ustvarjanja  ....4 tedne učenja...domačih nalog....z dvema besedama...ČISTI UŽITEK. Prvi je bil že današnji video....sem bila tako navdušena, da sem takoj poizkusila... ajmfoh kot pasulj...spet pa nekaj posebnega...Vsi pripomočki so iz trgovine "Najlepši par" ....



Izzivi:
1. MŠPU - 3D voščilnica
2. galerija oktober 2018 "Najlepši par"
 
Uživajte!!!!
 
 
 

 


11 komentarjev:

  1. Meni komaj znese, da se udeležim prve učne ure, a ti se že važiš z domačo nalogo :) Tina bi ti sigurno dala dve petki - ker si prva (verjetno) opravila z domačo nalogo in ker je za čisto petico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ti si fantastična! Super si naredila domačo nalogo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako je prav, da učenec naredi domačo nalogo takoj, ko je pouka konec :) Pridna si kot šus in krasno si opravila z nalogo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno opravljena naloga. Ni kaj, čista petica.
    Meni še filma ni uspelo do konca pogledati, samo prsti so me pa že zasrbeli :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je super(da še tukaj dam kakšen glas😉),luštni detajli in že tud sneg je zapadel😉-zaupaj mi, mogoče kar s klicem, s kom si sneg "napacala"-bi letos pr nas kr tega ponucal😂😂. Lp od mene🤗

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo Andreja...s tem lahko letos narediš sneg po Golici...pa še bleščalo se bo:-))...https://www.mavelu.com/imitacija-snega-aleenes-glitter-snow.html

      Izbriši
  6. Zelo luštno in kako lepo si zasnežila hribček. Odlično si opravila z domačo nalogo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca ti si res pridn šolarček, takoj ko prideš iz šole domača naloga :). Čudovito se blešči in tale zimska pokrajina s hiško res pade v uč :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Bravo Mojca! Krasno voščilnico si naredila in res si pridna učenka, si nam lahko le za vzor.

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...