sobota, 20. oktober 2018

EUROPA DONNA 2.

Zadnje čase res nisem kaj prida  sogovornica...pridejo žal tudi taki časi...zmanjka besed, z računalnikom sva bolj kot ne skregana...na mojo srečo pa je ustvarjalnosti več kot dovolj....

 Komanda je padla....novoletne + paus papir + vsaj ena pentlja + zlata....nova navodila v Craft-alnici - za dobrodelnost v Europa Donna. Ker pa vsaka "diši" tudi po "Najlepšem paru"....gredo v oktobrsko galerijo . Zlata je res vrag za fotkat...ali se blešči, ali pa  je kot ogledalo  v katerem se vidim...Namen je pa dosežen....pošiljam vse 3.


/paus papir je pod črtami, tudi ena pentlja je iz pausa/

 

                                       /tudi tu je pod zlatim okvirjem nalepljen paus papir/
 

 
Vse dobro!!!!

6 komentarjev:

  1. Zelo lepe. Slikanje ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe...Zelo so mi všeč te zlate črte kot ozadje...

    OdgovoriIzbriši
  3. Hudo, vsaka posebej je fantastična in da ti je uspelo tako hudo pofotkati zlato barvo... vse pohvale za trud. Mojca saj razumemo, vsem zmanjka kdaj pa kdaj volje in časa :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, všeč mi je tvoja praznična serija voščilnica :-)) Lepo si uporabila zlato barvo in paus papir.
    Vesela sem, da si se nam pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo Mojca! Pridna, kot vedno.:-) Zelo lepe voščilnice si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  6. OOO, lepo se bleščijo tvoje voščilnice. vse so zaminive in posebne! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...