nedelja, 21. oktober 2018

EUROPA DONNA 3

Še 3 v dobrodelni sklad Europa Donne...Craft.alnica ..*222.izziv...novoletna in še vse ostalo, kar so punce zahtevale... Brez "Najlepšega para" tudi tokrat ni šlo, zato spet romajo na ogled v oktobrsko  galerijo . Pri meni je najbolj zanimivo to, da, ko si nabavim vse nove šablone od "Najlepšega para" takrat vedno posežem po starih kompletih...očitno imam slabo vest, ker jih premalokrat primem v roke.

Še ena šajnasta za slikat...zdaj pa obljubim, da jih ne delam več dokler se ne naučim fotkat zlate...no....se pravi, da jih ne bom  delala nikoli  več!!!!



 
 

 
Nov teden....naj bo lep!!!
 

7 komentarjev:

  1. Šjora ti si pa ultra pridna. Jaz komaj razmišljam kaj bi naredila, ko imaš ti že šest različnih narejenih. Tudi te tri so prave lepotičke, zlata pa je in bo težka barva za fotografiranje, tako da se ne sekiraj in jo kar še kdaj uporabi -ti gre dobro do rok :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so :-))
    Vesela sem, da si se nam spet pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobrodelni izziv ti je dal krila :) Tudi te so enkratne. Verjamem, da imaš probleme s fotografiranjem zlate, vendar - le kdo jih nima? Zato le še naredi kdaj kakšno zlato lepotičko.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojla Mojca, tukaj še ena, ki ji pisanje ne gre več. Si pa pridna, to pa tud šteje😉. Jaz sem v svoji "zagnanosti" pihnila mimo, sem površno prebrala in sem delala vse po navodilih, le novoletnica ni bla😂😂. Me pa pri tem še nekaj zanima, upam da imaš tolk energije da prideš na srečanje, bova pa mogoče tam bolj aktivne😉. Lep pozdrav tebi in tvojim Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. To pa je res turbo ustvarjanje! S to serijo si se zagotovo odkupila štampiljkam in Šablonom za "neuporabo" . lepe so! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite voščilnice, lepo si uporabila prav vse šablonce.
    Hvala, da si se nam pridružila dobrodelni v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...