četrtek, 16. maj 2019

GREMO V PTUJ IN LJUBLJANO

....40 "glava" množica morskih bitij bo upam razveselila nedonošenčke v Ptuju in Ljubljani....

 

- lep dan vam želim-
 

4 komentarji:

  1. Kako si ti zlata, prave kolekcije delaš.
    Te pogrešamo, upam, da je vse ok.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo te je spet "videti". Sem te že pogrešala. Ravno včeraj sem šla pogledat na tvoj blog, če sem slučajno spregledala kako objavo.
    Čudoviti kolekciji.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca a veš da si pogrešana oseba na polno? Sem že hotela izdati tiralico za tabo ;). V glavnem lepo da is nazaj in tale dva paketka hobotnic sta zopet svetovna in kot vedno - za dober namen :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo, da si se nam spet malo pokazala. Upam, da si v redu.
    Hobotnice pa so zelo lepe. Pridna si. Kot vedno.

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...