torek, 21. maj 2019

PLETENO OZADJE

Ker danes dobim nove Tinine šablone (poštarca!!!!!...kje se hudimana obiraš!!????)...je treba mal počistit objave....igrala sem se z ozadjem...vse sem pletla (ne morem brez igel al pa kvačke...pa čeprav samo besedno!!)



 
 
Lep dan vam želim in hvala vsem, ki se trudite, da bi se prfočkala na izzive.....(joj....da mi je videti tega mojstra, ki je tako zakompliciral cel sistem!!!!)

6 komentarjev:

  1. Uau, domiselna pletena ozadja. Vse so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tebi pa gre pletenje v vseh možnih oblikah :) Čudovita ozadja za krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izvedba. Zgleda prekrasno ozadje za še lepše cvetje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, ti res ne moreš brez pletenja... ampak efekt je fantastičen. vsako ozadje/voščilnica sta razred zase :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Madonca, kako lepi šopki in kako krasna ozadja! :-) Marjetice so mi tako zelo lepe! Bi jih tudi sama večkrat uporabila, pa me jezijo, ker ne režejo prav. In potem... je približno tako, kot s tvojo prijavo na žabo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super version. It looks beautiful background for even more beautiful flowers. https://medical-information-shahrukh.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...