sobota, 25. maj 2019

JAGODNA PITA S PEHTRANOM

Recept sem našla na Odprti kuhinji (Delo)....Okus me je prav presenetil....nasekljan pehtran in jagode izvrstno pašejo skupaj....in ker je sezona jagod....


KRHKO TESTO (masa je za tortni model premera 30 cm):

- 350g bele moke +1/2 pecilnega praška
- 200 g kisle smetane
- 120 g masla sobne temperature
- 1 jajce
- ščepec soli
- 70g sladkorja + malo vanilije v prahu

Vse sestavine za testo hitro umesimo, zavijemo v folijo in damo za 1 uro počivat v hladilnik.

NADEV:

- 1 kg zrelih jagod
- 1 pest svežega pehtrana (dodala sem ga malo manj, da ne bi okus prevladal )
- čajna žlička vanilije v prahu
- 1 vrečka želirnega sredstva
- sama sem dodala še malo narezanih lin popraženih mandljev

Jagode narežemo na kose in primešamo  še vse ostale sestavine ter pustimo da spustijo sok.

3/4 testa razvaljamo in damo v pekač, dno večkrat prebodemo in nanj naložimo jagodni nadev....iz preostalega testa pa naredimo dolge svaljke in jih polagamo po nadevu kot mrežo.

Pečemo na 190 stopinjah...30 minut. Ko ga vzamemo iz pečice se mora nadev še zgostiti, zato je najbolje, da stoji čez noč v hladilniku....in daleč daleč od oči in ust!!!!

- uživajte in dober tek!!! -

7 komentarjev:

  1. Mojca hvala, ob pogledu na pecivo so se mi že pocedile sline:).Sigurno pride na jedilnik tako, kot že nekaj stvari, ki si jih delila. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. O joj, en takle kos bi pa zdajle z veseljem pojedla. Omamno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sedaj si mi pa naredila skomine po cukru - tale nočna je bila "opasna" in bi pasalo nekja takeg ana krožniku ;).

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmm, kako pa tole slastno zgleda. Recept moram kar shraniti, ker zaupam tvojim preverjenim receptom. Odkar si objavila recept za burek je le-ta redno na našem jedilniku... Pa ena slastna rulada z mascarponejem...

    OdgovoriIzbriši
  5. Kdaj spet pečeš tole slastno pito, da pridem na obisk? :-)) Hvala za recept.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz se povabim na obisk. Super recept, le kje bi dobila pehtran.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...