četrtek, 23. maj 2019

NOVA STRAST

Vse ste v Tinih novih šalonah, moje bodo še malenkost počakale v predalu (sorry Tina!!!)...Akrilne barve so pri meni doma že leta in leta (nekatera več kot 7 let)....pa še vedno uporabna. Se mi bo pa zaloga te dni sigurno fino zmanjšala, ker sem čisto po naključju izvedela za pouring tehniko ...not sem padla....ampak res NOT!!!!! Usrana od barv ampak nastalo je pa tole........začela sem na manjših platnih (če slučajno kaj zaštrikam, ga bom z lažjim srcem vrgla stran)....




 
Hvala za vaš obisk....

9 komentarjev:

  1. Pa ženska, ti si prava umetnica- kakšne čudovite abstraktne slike. Vse čestitke, nič ti ne bo treba preč vreč, ti kar nadaljuj👌😍. Pozdravček 😘🤗

    OdgovoriIzbriši
  2. prav perfektne so, krasna tehnika!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh wow!
    Ovo je nejerojatno prelijepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. uauu joj sploh ti ne sledim več..čudovito je!

    OdgovoriIzbriši
  5. U ti mačko! Še sanjalo se mi ni, da se v tebi skriva tudi abstraktna umetnica. :-) Krasne slike. Mislim, da lahko mirne duše preideš na večja platna. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, velik poklon.Čudežna deklica si.Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, kakšna eksplozija barv in vzorcev. Fantastično zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojc ap ti si neverjetna, tolE je S V E T O V N O in res ne vem akj še čakaš - presedlaj na večj apaltn ain naredi razstavo -pridemo :)!

    OdgovoriIzbriši
  9. Eat foodly offers you different types of food categories, best foods, healthy foods, healthy snacks, recipes. At present,
    you are available in 120+ Best Recipe

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...