sobota, 18. maj 2019

"ZATE" - 3D

V teh dveh mesecih mojega odklopa sem zamudila vse izzive....enega zgrešila za 1 dan....!!!! Svet se ruši, podrl se pa ni!!!!....Ogromno stvari je nastalo, tako da bom lahko sedaj na easy štepala objave.

3D "zate" v treh oblikah....Pri vseh sem embosirala motiv s štampiljke, distres ozadje, nato pa izrez napisa in 3D umestitev napisa.








 
Ker so šablone od "Najlepšega para" gre vse skupaj v galerijo MAJ 2019....no fino..." krasno" pri tem mojem dopustu  je tudi to, da ne znam več napopat slikce v galerijo.....help me!!!!
 
Hvala za vaš obisk....me veseli, da me niste pozabile!!!!

14 komentarjev:

  1. Uf, krasno embosiranje, super izpadejo prav vse. Odklop pride vedno prav, ja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooh Mojca, sploh ne govori. Meni izzivi in ustvarjanje letos kar ne gre od rok, še manj pa objave na blogu... :/ Je pa lepo spet videt tvoje ustvarjanje. Čudovite barve in krasno embossiranje. :)
    P.s: Nasvet. Klikni na modri gumb Add link, potem se prijavi z Google računom ali Facebookom in nato vse po starem. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti lepa...sem iskala ta božji add link, pa je na koncu objave samo modra žabica in napis ByInLinkz....ko pa kliknem nanj pa stran, ki mi ne ponuja prijave!!!

      Izbriši
  3. Kako kreativno Mojca. Čudovite so, vsaka posebej.
    Bravo. Lep pozdrav iz naših koncev
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca res sva bili na isti valovni dolžini, kar se uporabe napisa in ovijalk tiče :). Čudovita je vsaka posebej. Bi te pa prosila, če lahko zaupaš kje si kupila štampiljko uporabljeno na 2 in 3.voščilnici - čudovita je :)? Vsekakor te je pa fantastično zopet brati in hvala ker si prišla na obisk :).

    Kar pa se tiče prijav na izzive...najprej moraš najti tisto modro žabico oz nekaj v tem stilu na koncu objave, potem moraš dati vsa dovoljenja (kljukice v okvirčkih) in šele nato ti da opcijo, da se prijaviš. Je pa od bloga do bloga procedura drugačna, ker ni več samo en "linkinz" :(.

    OdgovoriIzbriši
  5. MOJCA BOŽIČ19. maj 2019 14:48

    Hvala tudi tebi ampak vse sem naredila, pa še vedno ni nič...po 30-ih minutah sem kar obupala...me je vse minilo, ko sem videla, da je večino izzivov spremenjeno v te žabe.....o ti vrag...dva meseca me
    ni, pa se je svet že obrnil okol....grrrr.
    Kar pa se tiče štampiljk....druga je bila kupljena pri https://www.simonsaysstamp.com/ vendar je na njihovi spletni strani nisem več zasledila in prva ...tud že stara, vendar sem jo našla na tej strani..https://www.amazon.com/Hero-Arts-CG509-Leafy-Vines/dp/B00AQDRWXY...žal....ne kupujem že dolgo nič...sem stare stvari vrgla na pisalno mizo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za odgovor :). Obstaja še ena varianta - tvoj antivirus ti lahko blokira prijavno okno, ker mu moraš dovoliti "zasebnost". Malo mladino doma povprašaj o tem, mogoče bo potem šlo...

      Izbriši
    2. Hvala....tale antivirus mogoče pri meni zadnje čase res blokira vse , ne samo računalnik:-))

      Izbriši
  6. Mojca, s tem novim InLinkz-om se je res marsikaj spremenilo in se tudi več ne vidiijo slikice izdelkov na samem blogu. Moraš najprej pritisnit gumb, da se želiš pridružizt in šele potem prideš tja, kamor lahko dodaš slikico. Verjamem pa, da je še dodatno različno, kaj vse je treba odkljukat, da se lahko prijaviš. Upam, da si se usple znajti. Si pa imela res veliko pavzo, kar pri tebi nismo vajene. :)) Veliko lepega si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tud tebi za tole....bom tolk časa pritiskala na gumbe, da se me bodo naveličal in me potem avtomatsko vrgli not, ker se me bodo naveličal!!!...itak!!!!

      Izbriši
  7. Vse so čudovite in zelo elegantne. Najbolj pa sta me navdušili druga in tretja. Prefinjeno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Aja, glede prijav na izzive. Tudi sama sem imela probleme in sem enkrat povprašala Vladko, ko se je čas že iztekel, če je pozabila dodati gumb za prijavo. Prijazno mi je vse razložila. Namesto, da bi poenostavili, zakomplicirajo :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Preveč se dogaja v virtualnem svetu, da bi dvomesečni odklop ostal nekaznovan. :-) Saj boš pogruntala. Samo z mirom. Je pa toliko boljše, ker se na to žabico prijaviš samo enkrat in velja za vse izzive.
    Lepo te je spet brati. Krasno si ustvarjala. Ozadja so fantastična. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. uauu kakšna serija, navdušena sem!

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...