sreda, 14. oktober 2020

2.. NALOGA

 se glasi: "izdelaj božični aranžma"

Sama voščilnica je v obliki šesterokotnika, nato pa skodelica polna zelenja....
Izzivi:
1. "Najlepši par" - mala šola - 2. naloga
2. nova kolekcija "Najlepšega para"
3. galerija - oktober 2020

DOMAČE NALOGE:
1. doma izdelane embosirne srajčke  ( Tina ) ❤❤❤❤ (tile srčki pomenijo št.voščilnic na to temo)
2. izdelaj božični aranžma ( Vladka ) ❤❤

Letos se je ustvarjalkam svojih šablon in štampiljk dobesedno utrgalo....pravi bum novitet je preplavil slovenski trg, da o trpljenju denarnice sploh ne govorim.....med njimi  tudi Marina ....

Tale je nastala za  oktobrsko razstavo ;



Lep dan vam želim....










5 komentarjev:

  1. Draga naša Mojca,ti si res zelooo vzorna učenka, ker delaš vse domače naloge MŠPU #8 sproti. Čudovita aranžmaja si anredila pa tudivoščilnica z Marininimi žarki ni od muh :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, kako lepo je videti tvoje domače naloge :-D!!!Vse je čista desetka <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti pa si piflarka in pol. Ne samo ene, TRI naloge narediš na eno temo. Ja, ni druge, te bo treba vzet za zgled in začet delat.
    Si pa vse naloge odlično opravila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, jaz si te lahko sto krat vzamem za zgled, pa mi nikdar ne bo uspelo izdelati toliko voščilnic. :-) Same lepotičke si nam pokazala. Si pa res hitrejša od svoje sence. :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. Me veseli, da si znova piflarka v prvi vrsti :))) in nas razveseljuješ z vsemi svojimi domačimi nalogami. Lepo si vse to naredila.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...