ponedeljek, 19. oktober 2020

VINTAGE TORBICA

Še s tretjim vintage izdelkom grem na obisk v Veselo hiško ....darilna torbica....


Velikost torbice je 17x16cm....v notranjosti se skrivata 2 mini magnetka, ki zapirata torbico...Cvetova sta moje delo....kvačkani iz belega bombaža...




Hvala lepa za vaš obisk!!!


10 komentarjev:

  1. MOjca tole pa je presenečenje, ki vzame dih ! Prekrasno in tako lepo narejeno. Vse pohvale in moje občudovanje ! Hvala za obisk v Veseli Hiški in lepo se imej. Objem, Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca tale torbica je pa res fantastična. Kakšne lepe rožice si nakvačkala zanjo.Združila si svoje talente v krasen izdelek. Bravo <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Opa, tale a ni kar tako. Veliko vloženega dela in krasen rezultat. WOW

    OdgovoriIzbriši
  4. WAU!!! Tale pa je huda. Noro lepa izdelek z veliko vloženega dela. Vidim, da tudi kvačko enako spretno vrtiš med prsti kot papirje. krasno kombinirani talenti. Res top izdelek. Lepo, da si nas obiskala v Veseli hiški. Pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca ti res znaš človeku zapreti usta - WAW je taprvo kar pade napetem potem se pa še malo slinim poleg. Noro všeč :)!

    OdgovoriIzbriši
  6. Uauu kakšna umetnina. Čudovita je, Mojca, hvala, ker sodeluješ z njo tudi v Veseli hiški

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna torbica. Super si jo okrasila z belimi cvetovi. Hvala, ker si svojo umetnino pokazala v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepa torbica. Všeč mi je uporabljen papir in čudovito okrasje. Hvala, da sodeluješ v izzivu Vesele hiške.

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...