nedelja, 25. oktober 2020

3.naloga

 se glasi...en motiv, 2 različna namena na voščilnici.....dolgo časa je trajalo, da se je utrnila vsaj 1 ideja... 


Prva je rojstnodnevna in ker sem na obeh izbrala pinki barve z voščilom jih tudi doniram v Craft-alnico za  Europa Donno... Sončnik je narejen s kovinsko šablono "Najlepši par", rožice pa sem si sposodila iz nove kolekcije Mavelu .  Pingvinčki pa so....ja itak iz trgovine  "Najlepši par"

Druga pa je novoletna....


/v resnici je  čisto srebrn hologramski papir vendar pa  svetloba vedno naredi unikatne pisane barve/


Izzivi:

1. mala šola Najlepši par - 3.naloga

2.nova kolekcija Najlepši par - par pingvinov

3. galerija - oktober 2020  Najlepši par

4. Craft-alnica - Europa Donna 


DOMAČE NALOGE:
1. doma izdelane embosirne srajčke  ( Tina) ❤❤❤❤ (tile srčki pomenijo št.voščilnic na to temo)
2. izdelaj božični aranžma (Vladka ) ❤❤
3. en motiv, dve voščilnici, 2 različna namena (Tina ) ❤
4. interaktivna voščilnica (Tina )
5. slika - kombinacija s črko ali besedo (Vladka )

8 komentarjev:

  1. Jeeej Mojca, kako svetovni sta. Vrhunsko si uporabila pingvinčka!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, tako svetovni in CART sta - in ja, ta papri naredi svetovni efekt :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti voščilnici si pripravila Mojca. Pozdravček in ostani zdrava.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiii roza pingvinčka, jaaa druga pa mavrična!! odlično! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca fantastične so. V živo še lepše <3. Hvala za tvoj prispevek v dobrodelni Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo sta lepi!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa rozika in disco novoletna :))) Tako je tudi prav, saj za novo leto se mora svetiti.

    OdgovoriIzbriši

VONJ PO POLETJU

 Sem si ga prav zaželela....sladoled namreč....dobesedno lovim zadnje minute   v izzivu  The Male Room  - *184. izziv - hrana ali pijača.......