torek, 13. oktober 2020

EUROPA DONNA (3) IN MALA ŠOLA (1)

in Craft-alnica  tretjič.......vse je spet "Najlepši par" (velika pentlja, okvir-znamka in štampiljke ter šablona  rože ...) "Znamka" je privzdignjena, da se lepo vidi še roza notranjost. Ker so rože iz zadnje kolekcije, gre izdelek poleg galerije  oktober 2020 še v celotno  pomladno kolekcijo.


Juhuhu....Mala šola prazničnega ustvarjanja  ( 8.razred) se je spet začela...tokrat mi samo bolezen lahko prepreči, da se je ne udeležim....
1. naloga: doma narejena embosirna srajčka....za dokaz najprej šablona, (teh kovinskih  šablonc  ne najdem več v trgovini "Najlepši par" ...)..


4x čisto enostavne novoletne voščilnice....igrala sem se z distresi....šesterokotnik podložen z 3D penco...





DOMAČE NALOGE:
1. doma izdelane embosirne srajčke  ( Tina ) ❤

P.S.  Hvala punce!!!!



 

10 komentarjev:

  1. Fantastično embosirno srajčko si izdelala in jo zelo lepo uporabila na voščilnicah. Rozika mi je zelo všeč. Lepo si pobarvala jesenska šopka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo roziko si pripravila za dober namen. Ampak oko se je ustavilo na tvoji "home made" embossing srajčki in bling-bling novolentih voščilnicah :). Všečkam tvojo serijo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Rozika zelo lepa, elegantna.
    Nalogo pa si krasno izpeljala, tem šablon pa se sploooh ne spomnim :O

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, že vidim, da boš prava piflarka v MŠPU :) Super lepo embosirno srajčko si izdelala in z njo krasne voščilnice. Pa velika pentlja na voščilnici za dober namen je takoj padla v oči.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, kako sem navdupena nad stranskim snežinakastim embosiranje...svetovno, sploh z dodanimi barvami!! pa rozika mi je zelo lepa..

    OdgovoriIzbriši
  6. Elegantna rozika in lepa, nežna embosirna srajčka. Dobro si se poigrala z distressi

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno ustvarjanje in zelo lepa roza pentlja! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo si bila pridna. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici. Irena - gostujoča DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastična pentlja. Super si naredila tudi domačo nalogo. Hvala za tvoj prispevek v dobrodelni Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  10. Najprej naj te pohvalim, ker si zelo pridna ustvarjalka. Sama sem bila na tem področju malo odsotna, zaposlena pač s kmetijstvom. Ampak na hitro sem vedno kukala, tudi pri tebi. Sedaj pa k voščilnicam. Prva, pripravljena za dober amen je zelo lepa biserna in polna detajlov. Glede MŠPU pa seveda vse pohvale za prvo nalogo in upam, da boš vodila tako praktično evidenco nalog, da bom tudi jaz lahko na tekočem. Sva namreč sošolki.

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...