nedelja, 4. oktober 2020

VINTAGE VOŠČILNICA


Ta stil so si zamislile vesele punce v Veseli hiški . Moja prva je taka...



Kar nekaj različnih tehnik sem uporabila....Čipka je kvačkana direkt na papir, štampiljka dama  je pobarvana z polychromos barvicami, nato pa ročno izrezana ter dana na 3D penca-trak. Podlaga pa je delana na akrilni papir, ki sem ga pobarvala z akrilnimi perla barvami..... Veliki roži sta iz jute....Izrezan napis "zate" je od "Najlepšega para"  .

Izzivi:
1. Vesela hiška - vintage stil (oktober)
2. galerija  - "Najlepši par" - (oktober)


  

8 komentarjev:

  1. Mojca, tvoja dama je šik od glave do pete 😉. Všečkam tvoj stil, sploh pa kvačkan okvir vpet v papir in kako si to zapakariala v celoto....

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau Mojca, brez besed...to je pa preseglo vsa moja pričakovanja... Kvačkana čipka direkt na papir...uau, res nekaj posebnega! Navdušena in nadvse vesela tvojega obiska v Veseli hiški. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Mojca, s tole šik damo v čipkastem okvirju si zadela žebljico na glavico. :-) Voščilnica je čudovita. Lepo si jo sestavila in barvo uskladila. Hvala, ker si okrasila galerijo Vesele hiške. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  4. u kako noro dobra ideja s kvačkanjem. Bravo, mojstrica in hvala, ker si svojo umetnino pokazala tudi v Veseli hiški <3

    OdgovoriIzbriši
  5. O, dvajseta leta in še v kombinaciji s kvačkanjem. Kul.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, ti pa nas res vsakič presenetiš z izvirnimi ideji ! Tvoja voščilnica je res TOP! Pravi Vintage stil objema lepotico z dežnikom. Hvala za obisk v Veseli hiški in lep dan ti želim. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Če je kuverta z rožicami nežna in romantična je tale dama romantična na kvadrat! In čipka na papir - kaj si boš še izmislila draga Mojca.
    Ti maham iz Vesele hiške, Majda

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...