ponedeljek, 22. november 2021

DARILCA,DARILCA..,

 ki letijo z dežnika....tole je edina stvar, ki mi je padla na pamet za predzadnjo nalogo v MŠPU na temo "nepraznični motiv na praznični voščilnici".


1. MŠPU 

2. ArtMBR - darilca

3. galerija "Najlepši par" november 2021 

Nekaj jih je pa le nastalo....








Ampak tole je pa najvažnejša škatla.....KONEC za letos....jeeeeeej....76 kom že zrihtanih čaka, da jih čez 2 tedna vržem v poštni nabiralnik....en velik posel je narejen...zdaj pa lepo s počasnim tempom dalje....



Hvala za vaš obisk


3 komentarji:

  1. Mojca, ti si tako, kot, da imaš čarobno palčko. Kapo dol za tvojo univerzalnost!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Občudujem izvirne ideje in tale tvoj dežnik, ki obrnjen na glavo trosi darila, je neverjeten. Ko bi še iz katerega drugega " narobe sveta" letelo kaj pametnega. Darila, darila in darila, teh potrebujemo v Klarini omari, zato hvala, da si svoj dežnik obesila tja. Upam, da darila padajo ven tja do praznikov. Božične zvezde pa itak še čakam, da jih prineseš v rožno dolino. Saj verjetno veš, da lahko iz ene objave večkrat linkaš. Tako, da k naslovu svoje povezave dodaš nov znak.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo Mojca za vse izdelane voščilnice. Jaz sem šele pri rezanju motivov :)))) Ampak tolaži me to, da imam nekaj manj voščilnic za izdelat :) Super si se spomnila z darili in dežnikom. In tvoje božične zvezde so krasne.

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...