četrtek, 11. november 2021

MIŠKA NA NOVOLETNEM OKRASKU

 Štampiljka miška na okrasku je črno embosirana in odtisnjena na notranjo stran voščilnice ter  pobarvana z distress blazinicami, Zgornji del sem zaščitila s folijo.  Napis in benerček z željami je od Najlepšega para , zato jo  linkam tudi v galerijo - november 2021.





Voščilnica gre na ogled v ArtMBR   galerijo. 

Magda...  Scrapbook blok ima 36 krasnih papirjev (ta moment so tudi znižani), tako da mi jih letos še ne bo zmanjkalo....kar nadaljuj to pravljico še naslednje leto....

Zdaj pa še zadnja (zaenkrat) domača naloga v MŠPU - uporaba bele tempere. Ozadje je narejeno z alkoholnimi inki, z belo tempero pa sem "zasnežila" vso vasico... Hiške in smreke so pobarvane s copicy.


Hvala za vaš obisk....

4 komentarji:

  1. Ja Mojca, pa ja veš, da ta blok papirjev že imam in to dva, tako, da bo res treba izziv kar ponavljati. Si mi pa dala krasno idejo, kako uporabiti to stran, ki nima samo mišk iz pravljice ampak tudi rože iz rožne dežele. Kako si pa to lepo uporabila za okvir nagajivi miški, je pa superca. Hvala, da si pripeljala miške in prinesla rožice v Klarino omaro. To bo direndaja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni voščilnici. Miška je zelo ljubka. Zelo lep papir si uporabila za okvir. Zasnežena vasica pa je itak top. Ozadje pa za čisto petko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ustvarjalna na polno, kot vedno. Dobro si opravila tudi z domačo nalogo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, kako krasno je nebo v tvoji vasici...pa barve hišk...čudovito!

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...