torek, 23. november 2021

ZADNJA NALOGA

 juhuhu....al pa tudi ne....ampak z nalogami  v MŠPU sem pa končala...piflarca gor al pa dol.....še zadnja...zimska pokrajina.....Tina , Vladka !!!! Lepa hvala za VSE......drugo leto se spet "vidimo"!!!!!


1. MŠPU - zimska pokrajina
2. galerija jesen-zima (benerček z napisom Najlepši par)
3. galerija november 2021 Najlepši par

/alkoholno ozadje/

/alkoholno ozadje in "stara" hiška ampak meni osebno najlepša/


/ozadje je paus papir in  embosirna srajčka...streha, smreke in hribček je posipan s sladkornim lesketajočim peskom/

ArtMBR in Klarina omara si na vsak način želita moje božične zvezde....evo jih....(Magda, vse sem poizkusila...tudi dodala besedico, da se je link spremenil, pa nikakor ne morem dodajat več slik v tvojo omaro....)

Hvala za obisk...

4 komentarji:

  1. O moj Bog. Kako lep pogled na tvojo objavo, na vse te različne voščilnice. Sploh ne bom izbirala, katera mi je najbolj všeč, ker se nebi mogla odločt. Pa vendarle ima zadnja pri meni protekcijo, ker si končno poslala tvoje božične zvezde v Klarino omaro. Glede leplenja več slik iz ene objave pa čudno da ne gre.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti za ves tvoj trud in aktivno sodelovanje. Res si carica in tvoja pridnost je občudovanja vredna. Tudi zadnji sklop voščilnic je super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, kaj lahko pridem k tebi na inštrukcije, ker meni še manjkata dve nalogi - prosiim :P. Čudovit nabor domačih nalog in ja, tvoje božične zvezde so vedno nekja posebnega. Drugače pa iz ene objave vedno lahko dodaš v galerijo samo eno fotografijo...

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...