nedelja, 7. november 2021

DOMAČE NALOGE

 Hitim z domačimi nalogami, izzivi, s tem pa lepo polnim novoletno škatlo....in ne ,letos nisem tako pridna, kot prejšnja leta in verjeli ali ne,  ne polnim leta 2025 ampak kar letošnje....nimam pojma, katera sraka mi "krade" ven voščilnice, ampak do 70 komadov mi jih manjka še slaba tretjina....

Prva v rjavih tonih , notno ozadje je zlato embosirana stencil šablona kupljena v trgovini Mavelu , ostale šablone so vse iz najnovejše kolekcije "Najlepši par" .

1. Vesela hiška - *24. izziv - rjava kot medo 

2. galerija Najlepši par november 2021 

3. galerija Najlepši par jesen-zima 

4. ArtMBR -note


Pri drugi sem naredila nočno ozadje s pomočjo treh modrih distress blazinic ter črne, s črnim prahom embosirana snežinka, v sredini pa rdeč srček . Za lepši efekt pa še špric z belo tempero.

1. naloga pri MŠPU - snežinka


Tudi tule je ozadje nočno, z malo polarnim sijem, dodane zlate embosirane zvezdice ter celotno nebo embosirano z kristalnim prahom. Spodnji del pa je narejen z belo blazinico in  stencil šablono (valovi iz trgovine Premium craft ). Tudi šablone razigranih pingvinov so iz te trgovine .


Zadnja pa je prava moška.....en pir mi dej!!! Ozadje....res so me obsedle te nočne malarije...pa še zlato embosing pisavo (Darilnica Klavdija) ),   ter dva izreza chipboard.

Hvala za vaš ogled.

10 komentarjev:

  1. Bravo, koliko lepih voščilnic.
    Bodi dobro :)
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Zopet cela vrsta lepih voščilnic. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako si me lepo ogrela s svojo objavo. Sem tri ure grabila listje in tole je pravi balzam za oči. Seveda najlepša hvala za tvoj domiselni prispevek not in zasnežene gozd pričarata pravljico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Veš kaj Mojca, me sploh ne skrbi, da ti ne bi prišla na red:))). Odlično se spopadaš z nalogami in vmes še toliko drugih stvari "popedenaš", da si več kot odlična.
    Sem pa vesela zase, da sem letos tako pridna pri nalogah in zaradi tega pridem večkrat na blog, posledično pa oddam tudi kakšen komentar:))) ... saj sem bila drugače kar malo lena:(
    Pozdravček k tebi, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Sploh ne dvomim, da ti bo uspelo in tudi tokrat si nam pokazala pisano druščino.

    OdgovoriIzbriši
  6. Wau, kako si pa ti pridna. Lepo si zagnala produkcijo. Me začne kar skrbeti, ker se moja še nekak ni zagnala. Res si pridna, tudi tokrat so nastale same lepotičke. Prekrasna pokrajina v rjavi. Ponovno čudovit obisk pri nas v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca, kljub vsemu...še vedno nas vse šišaš :-))) Krasne so!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau, kako čudovita zimska pokrajina v rjavih odtenkih. Hvala, da si še enkrat z nami v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi, hi, Mojca. :-) Pa ne, da končno tudi tebi teče voda v grlo. :-) Sedaj vidiš, kako to zgleda. :-) No, hecam se. Vem, da boš končala prej kot vsi ostali in boš proti koncu vseh izzivov že polnila škatlo za 2025. :-) Tako si me šokirala s svojo izjavo, da bi skoraj pozabila pohvaliti tvoje čudovite voščilnice, še posebej pa prvo v rjavih odtenkih na krasnem notnem ozadju. Hvala, ker si se nam pridružila v rjavi Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ma tvoje ideje so super! Tale rjava je prva krasotica, od barv do motiva... In vrček TOP !! Kaj naj še napišem, da si zelo pridna, četudi škatlica ne bo polna... Hvala za vsak tvoj obisk, ko nam polepšaš dan. Vesela hiška- Veana DT

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...