sobota, 6. november 2021

MIX IZZIVI

 Ozadje je štampiljka veje in je vroče embosirano z zlato barvo. Prav tako je embosirana snežinka in sam napis. 



1. MŠPU snežinka
2. galerija jesen-zima (mini snežinka v sredini)
3. galerija november 2021 
4. Vesela hiška - *24. izziv - rjava kot medo
5. ArtMBR - Hrestač in Klarina omara - snežinka

Štampiljka črno-bela obroba je iz trgovine Mavelu .


1. Craft-alnica -*298. izziv - paus papir, ki sem ga uporabila na božičnih zvezdah...Paus sem pobarvala z copic markerji, nato pa izrezala s šablonami ter pobarvala še z belo blazinico. Ozadje je pri obeh narejeno na yupo papirju...to, da sem pa izropala vse trgovine (pri nas in tujini), pa raje ne povem...Zaloga za par let.

Hvala za vaš obisk.

14 komentarjev:

  1. Mojca, dobrodošla v Klarini omari. Upam, da še večkrat prideš v družbo. Kako sta pa druga in tretja sočni. Ozadje, pa še božične zvezde. Super si uporabila pavs papir.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mama Mia....tole je pa noro lepo

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, čudovite božične zvezde :-)) Super si sestavila voščilnico in lepo uporabila paus papir!
    Vesela sem, da z nami ustvarjaš v CRAFT-alnici!

    OdgovoriIzbriši
  4. Si bila zopet pridna. Lepo si naredila domače naloge. Pisana ozadja s paus paipirjem so čudovita. Tudi snežinko si postavila na krasno ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse so fantastične, ti pa kot vedno ekstra pridna :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, kako lepo izpadejo božične zvezde iz pobarvanega paus papirja. Čudovito si ustvarjala.
    Hvala, da si nas še enkrat obiskala v CRAFT-alnici, kjer sem gostja tokratnega izziva. Valerija

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lušne so tele pisane. Rjava snežinka pa me je popolnoma očarala. Res zelo lepa kombinacija in ta drobni srček, ki se skriva zgoraj pri napisu. Lepo, da si se nam pridružila pri rjavem izzivu v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca, kako svetovne so tvoje božične zvezde...prelepo!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Te snežinke se kar ne morem naveličati, ozadje pa je tudi fantastično. Rjavi odtenki ji krasno pristajajo.
    Hvala, da sodeluješ v našem izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno ustvarjanje, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako imenitno ti gre od rok rjavo ustvarjanje, se ga moraš večkrat lotiti hi, hi ;-)
    Krasen sprehod čez tvojo galerijo si mi pričarala, hvala!
    En velik objem ti pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Snežinka lepotica v rjavi barvi kraljuje v gozdičku ! Seveda sta barviti sosedi tudi prekrasni. Hvala, da sodeluješ znami v Veseli hiški. Objem, Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...