četrtek, 19. oktober 2023

MŠPU 11/1, EUROPA DONNA

 Juhuhu...spet se je začela šola  pri Najlepšem paru - 11.razred....me prav veseli, da sem od vsega začetka tudi sama zraven!!!! To je menda edina adrenalinska in zelo poučna šola, pri kateri se tudi zbudimo, al pa pobrišemo prah in pajčevino...Kot vsako leto bom spodaj spremljala vse naloge in video posnetke, tako da lahko na brzino osvežite spomin (zvezdice so pa moje narejene naloge)....

1. naloga - zabavni negativi


Izzivi:
1. MŠPU -  1. naloga -  zabavni negativi
2. galerija OKTOBER 2023

Podobno v tem stilu pa še novoletna z roza pentljo za Europa Donno....



Izzivi:

1. Craft-alnica - *346. izziv - novoletni motiv in roza pentlja

Hvala za vaš obisk.....

-------------------------------------------------------------------------------------------

MALA ŠOLA PRAZNIČNEGA USTVARJANJA - 11.razred

1. naloga - zabavni negativi (Tina ) *

7 komentarjev:

  1. Hehe, se vidi, kdo je piflar in takoj naredi nalogo :) Pri prvi dobro izpade, da nisi za vse številke uporabila negativa. Pri drugi pa si številke lepo obesila eno na drugo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni sta obe, zelo mi je všeč postavitev številk!!! Hvala za sodelovanje pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Hvala, ker si dobrodelna!
    Vesela sem, da si se pridružila ustvarjanju v posebni CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, prav zaslužite si posebne zahvale vse tiste, ki ste zraven že od začetka. Koliko je to enih čudovitih izdelkov. Si predstavljaš, da jih damo vse na en kup :) Lepo si se poigrala s številkami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, hvala za vseh 11. let družbe!!!! In tvoj letošnji začetek je fenomenalen...kako čudovita ideja in izvedba!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj...da ne bom 'anonimni', komentiram še enkrat ;-): Mojca, hvala za vseh 11. let družbe!!!! In tvoj letošnji začetek je fenomenalen...kako čudovita ideja in izvedba!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Bravo za sodelovanje v Mali šoli. Voščilnici pa sta čudoviti. Tudi meni je všeč postavitev številk. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici, kjer sem gostja izziva s praznično roza pentljo. Erika

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...